אא

איזי ג'ט משיקה את "מאתר התעריף הזול" ומעקב בזמן אמת אחר טיסות, בשיתוף Flightradar24

מחודש יוני 2014, "מאתר התעריף הזול" יאפשר ללקוחות איזי ג'ט למצוא את המחירים הזולים ביותר המוצעים במהלך החודש. כמו כן,שיפרה החברה את כלי מעקב הטיסות שלה על ידי שותפות עם אתר האינטרנט הפופולארי Flightradar24.

|| ||

איזי ג'ט, המחזיקה ביותר מ-100 נתיבי האוויר וב-50 נמלי התעופה הגדולים ביותר באירופה הודיעה על שיתוף פעולה עם שירות Flightradar24 המבוסס על מערך חיישנים בפריסת עולמית והפך לספק המידע המוביל של מעקב אחר טיסות בזמן אמת.
בנוסף, החל מחודש יוני 2014, יוכלו הגולשים באתר החברה להשתמש ב "מאתר התעריף הזול", כלי המאפשר ללקוחות למצוא את המחירים הזולים ביותר המוצעים במהלך החודש בו הם רוצים לבצע את נסיעתם.
"הכלי שלנו לאיתור התעריפים הזולים ביותר יסייע ללקוחותינו לצפות במבחר התעריפים שלנו בתצוגה גראפית נוחה לשימוש. הנוסעים שלנו מעוניינים שיעמוד לרשותם כמה שיותר מידע רלוונטי ואנו בטוחים כי האפשרות לעקוב אחרי הטיסה בזמן אמת, יחד עם השיפורים שהכנסנו בכלי מעקב הטיסה, יתחבבו עליהם.
"יחד עם זמני טיסות המעודכנים עד לדקה האחרונה, אנחנו מחברים את מרכז הבקרה המבצעית שלנו בלוטון ישירות ללקוחות דרך עידכונים המופיעים בזמן אמת. כלי מעקב הטיסות הוא מהיר, אינטואיטיבי ונגיש וניתן יהיה לצפות בו באתר האינטרנט easyJet.com, באתר המותאם לסלולאר ובאפליקציות שלנו ל-IOS ואנדרואיד" כך מסר פיטר דאפי, מנהל הקבוצה המסחרית של איזי ג'ט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: