אא

בסימן המונדיאל: אייר קנדה משיקה קו חדש לריו

חברת התעופה הקנדית הודיעה כי תפעיל החדש מדצמבר הקרוב שלוש טיסות שבועיות בין טורונטו לעיר הברזילאית הגדולה. בכך תרחיב אייר קנדה את אחיזתה בקווי התעופה לברזיל, לצד הקו הקיים לסאו פאולו

| |

לתשומת לב הנוסעים לברזיל. באווירת המונדיאל המתקרב בארץ הסמבה, הודיעה לאחרונה חברת התעופה "אייר קנדה" על השקת קו חדש שיפעל בין נמל התעופה המקומי בטורונטו לריו דה ז'נירו בתדירות של שלוש טיסות שבועיות, החל מחודש דצמבר 2014.

בכך תרחיב אייר קנדה את אחיזתה בשוק התעופה הברזילאי, כאשר תעלה את מניין יעדי הטיסה מקנדה למדינה לשניים במספר (ריו דה ז'נירו וסאו פאולו). כמו כן יש לציין כי הטיסות בקו החדש יפעלו באמצעות מטוסי בואינג 767-300ER הכוללים 24 מושבי עסקים לצד 187 מושבים במחלקת התיירים.

"השירות החדש הינו מותאם לטובת חיבורים נוחים עבור נוסעי אייר קנדה במסגרת פריסה רחבה של נמלי תעופה רבים, וביניהם טוקיו, הונג-קונג, בייג'ינג ושנחאי ומאפשרות זמינות גבוהה בין טורונטו למגוון רחב של יעדים", הכריז סגן נשיא אייר קנדה, בנג'מין סמית', שהוסיף: "אנחנו גאים לשמש כחברת התעופה היחידה המפעילה טיסות ישירות בין קנדה לריו דה ז'נירו, לרווחת לקוחותינו".


אייר קנדה. יעד חדש החל מעונת החורף הקרובה 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: