אא

הטירוף נמשך: מאות אוהדי מכבי יטוסו למילאנו

לקראת גמר הפיינל פור בכדורסל שייערך ביום א' בעיר בהשתתפות מכבי תל אביב, צפויים להצטרף כ-800 אוהדים ישראלים נוספים לחגיגה. ארקיע תוציא בצהריים מטוס מיוחד. גם הסיטונאים מתרגשים: "ההתנפלות על כרטיסי טיסה וחבילות מדהימה. נקווה רק שיחזרו עם הגביע"

| |

הנהירה למילאנו נמשכת. לאחר הניצחון הדרמטי אמש (שישי) של מכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור בכדורסל על צסק"א מוסקבה הרוסית (67:68), גוברת תנועת הישראלים ליעד.

כזכור, במשחק שנערך אתמול בסמוך לכניסת השבת, חזו למעלה מ-5000 אוהדים ישראליים שצבעו את אולם הפורום ד'אסגאו שבעיר בצהוב. אליהם יצטרפו מחר (ראשון) למשחק הגמר מול ריאל מדריד כ-800 אוהדים צהובים נוספים שימריאו החל מהיום לעיר האיטלקית, בתקווה לראות את רייס, פניני, סופו והחברים מחזירים את גביע אירופה לתל אביב לאחר היעדרות בת תשע שנים.

חלק נכבד מהמשך הנהירה למילאנו נזקף לזכותה של חברת ארקיע. בהנהלת חברת התעופה הוציאו הודעה מספר שעות לאחר הניצחון, בה הודיעו על הוצאת מטוס מיוחד למעמד הגמר. על המטוס שייצא מחר בשעה 12:00 מנתב"ג וישוב מנמל התעופה מלפנסה שבקרבת מילאנו, מספר שעות לאחר תום הגמר, ישהו כ-150 אוהדי מכבי. סך עלות מחיר מושב לטיסה: 669 דולר.

אילן שלו, מנהל שיתופי פעולה מסחריים בחברת קווי חופשה, סיפר מצידו על השלכות הניצחון על קהל האוהדים מישראל, שהסתער החל מליל אמש על כרטיסי טיסה וחבילות למילאנו: "ההתנפלות הזו מדהימה. למרות הסקפטיות לגבי הסיכויים במשחק הראשון, כנראה שקהל האוהדים של מכבי חדור אמונה ועט על כל מקום פנוי".

עוד הוסיף שלו לציין כי בחברה "מוכרים את כל הטיסות האפשריות של אל על דרך יעדים באירופה וכן באמצעות טיסות צ'רטר עם חברות זרות כמו טורקיש איירליינס, אייר ברלין ועוד. סך הכול יגיעו דרכנו עוד כמה עשרות ישראלים למשחק. נקווה רק שיחזרו עם הגביע".


מילאנו. כ-800 אוהדים נוספים יצטרפו לחגיגת הגמר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: