אא

ישראייר מתרחבת: תשיק קו חדש לפרוג'יה

חברת התעופה הישראלית הודיעה על השקת טיסה שבועית ליעד שבחבל אומבריה האיטלקי. סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר, גיל סתיו: "צופים כי חנוכת הקו תעלה משמעותית את כמות הנופשים הישראלים הקיץ בטוסקנה". המחיר לחבילת נופש ורכב כוללת באזור: החל מ-799 דולר

| |

קו חדש לישראייר. חברת התעופה הישראלית משיקה קו טיסות חדש. היעד: פרוג'יה שבמרכז איטליה, בירתם של המחוזות אומבריה ונפת פרוג'ה.

על פי הודעת הנהלת החברה, טיסת הבכורה לקו תצא ביום שבת (5/7/14) ותפעלנה בתדירות של טיסה שבועית במטוסי איירבוס. שדה התעופה בפרוג'יה הינו מחודש, קטן ונוח וכולל גם חברות להשכרת רכב המצויות במרחק נסיעה קצר לחבל טוסקנה ומהווים נקודת יציאה נוחה לערים, כגון: סיינה, פירנצה, סן ג'מינאנו, חבל קייאנטי ועוד.

סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר, גיל סתיו, התייחס להשקת הקו החדש והכריז כי "אנו צופים כי חנוכת הקו החדש תעלה משמעותית את כמות הנופשים הישראליים שיבחרו הקיץ לבלות במחוז טוסקנה. התוכנית לחנוכת הקו הינו מהלך העולה בקנה אחד עם חזון ישראייר השם דגש על התרחבות וצמיחה בקווי הטיסה הבינלאומיים של החברה וכן בשיווק חבילות אטרקטיביות".

עוד הוסיף לציין סתיו בנושא כי בחברה נערכים לביקושים גבוהים במיוחד בשל השקת קו הטיסות החדש ואמר: "הביקושים הגבוהים צפוים בשל מגוון הפעילויות והחוויות שהוא מציע, הן בגלל הטיסות הישירות, הן בשל החבילות הכוללות רכב, וילות וכמובן בשל המחירים האטרקטיביים של החבילות". 

מחוז טוסקנה הממוקם במרכז איטליה נחשב לאחד מהמחוזות הגדולים של ארץ המגף וגובל בחבל אומבריה במזרח ובליגוריה בצפון כאשר בירת המחוז היא פירנצה. טוסקנה מוכרת וממותגת בזכות היין המיוצר בה, המגדל הנטוי הידוע "מגדל פיזה", אוכל טוסקני משובח הכולל את כל סוגי הפסטות וכן בשרים משובחים לצד נופים עוצרי הנשימה.

ומה באשר למחיר? הקבוצה מציעה לנוסעים שתי סוגי חבילות הכוללות טיסות, רכב שכור לשבוע וחדר באירוח כפרי במחיר של החל מ-799 דולר לאדם (מינימום 4 נוסעים) או חבילת טוס וסע לשבוע במחיר של החל מ-599$ (מינימום זוג). בנוסף מציעה חברת נתור טיול מאורגן לחבל אומבריה הכולל ביקור בסן מרינו, ארצו וקורטונה במחיר של החל מ-1099$ לאדם בחדר זוגי.


מסעדה כפרית על רקע חבל אומבריה האיטלקי. יעד חדש לישראייר 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: