אל על צונחת: הפסד של 39.654 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2014
זאת לעומת הפסד של 32.460 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה, שעברה לניהול דוד מימון, צנחו ל-415.4 מיליון דולר, והרווח הגולמי קטן ל-16.969 מיליון דולר. המכירות באמצעות האינטרנט גדלו בכ-25%
|
דוד מימון אמנם לא אחראי לרבעון הראשון של חברת אל על כמנכ"ל, היות וזה היה בתקופת קודמו אליעזר שקדי, אך השורה התחתונה, הפסדי החברה גדלו ל-39.654 מיליון דולר לעומת 32.460 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות ההפעלה קטנו בכ-3.6% ל-415.417 מיליון דולר לעומת סך של 398.448 מיליון דולר, זאת כתוצאה מקיטון בהכנסות הנוסעים של כ-4.2%, בעיקר כתוצאה מקיטון בתשואה לנוסע-ק"מ.
הרווח הגולמי ירד ל-16.969 מיליון דולר לעומת סך של 37.858 מיליון דולר אשתקד.
סך ההון של החברה נכון ל-31 למרץ 2014 קטן לכ-134.1 מיליון דולר, הקיטון בסך של כ-45.7 מיליון דולר ביחס ליום 31.12.13, נובע בעיקר כתוצאה מההפסד ברבעון המדווח, וכן כתוצאה מקיטון בקרן הון בגין גידור תזרים המזומנים. נכון ליום 31.3.14, לחברה גרעון בהון החוזר בסך של כ-470.4 מיליון דולר לעומת גרעון של כ-416 מיליון דולר נכון ליום 31.12.13 .
נתח השוק של החברה ירד ל-33.3% לעומת 34.7% אשתקד, שיעור התפוסה בטיסות ירד ל-80.7% לעומת שיעור תפוסה של 81.7% אשתקד.
אגב, לידיעת הסוכנים, סך המכירות באמצעות האינטרנט ממשיכות לגדול, והפעם ב-25% לעומת הרבעון הקודם.
מימון : התוצאות הושפעו בעיקר מהעונתיות
דוד מימון מנכ"ל החברה מסביר את הירידה בהכנסות: "תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2014, הושפעו בעיקר מהעונתיות בענף התעופה ומעיתוי חג הפסח, שחל השנה ברבעון השני לעומת שנה שעברה בה הוא חל ברבעון הראשון".
מימון מסביר כי החברה מתמודדת עם תחרות גדולה המתעצמת עם גידול של 8% בתנועה בנתב"ג, ועלייה של 15% בקיבולת של החברות הזרות, זאת כאשר אל על הגדילה את היצע המושבים בכ-6%.
מימון מספר על הגדלת השיווק הישיר של החברה: "אנו ממשיכים לבסס מנועי צמיחה נוספים ובמסגרת זו צמחו מכירות הכרטיסים באמצעות האינטרנט בכ-25% והמכירות הישירות במוקד רשמו גידול של כ-5%".
הכנסות ההפעלה קטנו בכ-3.6% ל-415.417 מיליון דולר לעומת סך של 398.448 מיליון דולר, זאת כתוצאה מקיטון בהכנסות הנוסעים של כ-4.2%, בעיקר כתוצאה מקיטון בתשואה לנוסע-ק"מ.
הרווח הגולמי ירד ל-16.969 מיליון דולר לעומת סך של 37.858 מיליון דולר אשתקד.
סך ההון של החברה נכון ל-31 למרץ 2014 קטן לכ-134.1 מיליון דולר, הקיטון בסך של כ-45.7 מיליון דולר ביחס ליום 31.12.13, נובע בעיקר כתוצאה מההפסד ברבעון המדווח, וכן כתוצאה מקיטון בקרן הון בגין גידור תזרים המזומנים. נכון ליום 31.3.14, לחברה גרעון בהון החוזר בסך של כ-470.4 מיליון דולר לעומת גרעון של כ-416 מיליון דולר נכון ליום 31.12.13 .
נתח השוק של החברה ירד ל-33.3% לעומת 34.7% אשתקד, שיעור התפוסה בטיסות ירד ל-80.7% לעומת שיעור תפוסה של 81.7% אשתקד.
אגב, לידיעת הסוכנים, סך המכירות באמצעות האינטרנט ממשיכות לגדול, והפעם ב-25% לעומת הרבעון הקודם.
מימון : התוצאות הושפעו בעיקר מהעונתיות
דוד מימון מנכ"ל החברה מסביר את הירידה בהכנסות: "תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2014, הושפעו בעיקר מהעונתיות בענף התעופה ומעיתוי חג הפסח, שחל השנה ברבעון השני לעומת שנה שעברה בה הוא חל ברבעון הראשון".
מימון מסביר כי החברה מתמודדת עם תחרות גדולה המתעצמת עם גידול של 8% בתנועה בנתב"ג, ועלייה של 15% בקיבולת של החברות הזרות, זאת כאשר אל על הגדילה את היצע המושבים בכ-6%.
מימון מספר על הגדלת השיווק הישיר של החברה: "אנו ממשיכים לבסס מנועי צמיחה נוספים ובמסגרת זו צמחו מכירות הכרטיסים באמצעות האינטרנט בכ-25% והמכירות הישירות במוקד רשמו גידול של כ-5%".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}