אא

הפסד אל על גדל למרות הפרשים של כ- 15 מיליון דולר מהרבעון המקביל

באל על מסבירים את הגידול בהפסד בכך שחג הפסח חל השנה ברבעון השני, אך לא מובן איך ההפסד גדל כך לאור הבדל בהפרשים של הוצאות דלק, מימון, מטבע וביטחון

| |
ההפסד של חברת אל על ברבעון הראשון של 2014, כפי שפורסם אתמול בדוחות הכספיים של אל על, צמח ל-39.7 מיליון דולר לעומת הפסד של 32.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. באל על מצאו את התירוץ של חג הפסח, שחל השנה ברבעון השני לעומת השנה הקודמת, שבה החג חל ברבעון הראשון.

באל על צודקים, ההבדל המוערך הוא של כ-15 מיליון דולר, אך מצד שני באל על לא מספרים שיש בין הרבעונים הפרשים שונים, שמסתכמים בכ-15 מיליון דולר, כך שההפסד היה צריך להישמר ולא לגדול.

באל על לא מציינים זאת בדו"ח, אך המדינה כזכור הגדילה את השתתפותה בהוצאות הביטחון והערכה היא כי ברבעון הזה גדלו ההכנסות של החברה מסעיף זה בכ-5.5 מיליון דולר. הוצאות עבור דלק סילוני קטנו בכ-3.9% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, שזהו הפרש נוסף של כ-5.5 מיליון דולר. הוצאות המימון קטנו מסך של כ-7.1 מיליון דולר ברבעון המקביל לסך של 3.2 מיליון דולר ברבעון הזה, הפרש נוסף של 3.9 מיליון דולר.

כך שסך הכל יש הפרשים של כ-14.9 מיליון דולר לטובת אל על, מה שהיה צריך לסייע לחברה לשמור על גובה ההפסד, ולעומת זאת ההפסד גדל בכ-7 מיליון דולר.

מה שעוד צריך להדאיג את המנכ"ל החדש דוד מימון זה הירידה בנתח השוק ובתפוסה.
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: