אא

מגרמניה באהבה: חברת "גרמניה" תפעיל טיסות להמבורג ובאדן באדן

חברת התעופה הגרמנית "גרמניה" הודיעה על השקת שני קווי תעופה חדשים בתדירות של שתי טיסות שבועיות. החל מחודש מארס 2015 להמבורג ובאדן באדן. המחיר: החל מ-498 דולר כולל מיסים

| |

לתשומת לב הנוסעים לגרמניה - חברת התעופה "גרמניה" הודיעה לאחרונה על הוספת שני קווי טיסות חדשים מנתב"ג לבאדן באדן (קארלסרוהה) בתדירות של שתי טיסות שבועיות לכל יעד (ימי ב' ו-ה' בקו ת"א-המבורג, ימי ב' ו-ד' בקווים ת"א-באדן באדן). בין החודשים מאי עד אוקטובר יפעלו הקווים במתכונת של טיסה שבועית בודדת.

בהנהלת "גרמניה" המיוצגת בישראל על ידי חברת "טל תעופה" מבהירים כי יציעו כרטיס בשירות המלא הכולל שירותי מזון, משקאות והיתר כבודה במשקל של עד 20 ק"ג ללא עלות נוספת, במחיר של החל מ-498 דולר כולל מיסים.

העיר המבורג הממוקמת באיזור הצפון הפסטורלי של גרמניה נחשבת ליעד אטרקטיבי לטיולים וכן גיאוגרפית סמוכה לארצות סקנדינביה, כאשר גם באדן באדן נמצאת במיקום מרכזי, מרחק נסיעה קצר מאיזור היער השחור הזוכה לפופולאריות רבה בקרב קהל המטיילים והנופשים הישראליים. בין האטרקציות אותן תוכלו למצוא בבאדן באדן, ניתן למנות טיולי טבע, מרחצאות מפורסמים,טיפולי מרפא באתרי ספא, בתי קזינו ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: