אא

איתיחאד איירווייס עומדת להשלים רכישת 40% בחברת אליטליה

חברת התעופה מאבו דאבי תשקיע בחיזוקה וייצובה של אליטליה. מנכ"ל אתיחד, ג'יימס הוגן: "מצפים לסכם בהצלחה את העיסקה עם אליטליה". מנכ"ל אליטליה ישראל, אלדו דליה: "בשורה מצוינת לחברה"

| |

איתיחאד איירוויס אישרה שהיא עומדת להעביר פירוט סופי של כל התנאים והקריטריונים להשקעתה באליטליה בהמשך למשא ומתן, שהתקיים עם החברה ומחזיקי המניות שלה בחודשים האחרונים, כדי להשלים את כניסתה כשותפה בכירה בחברת התעופה האיטלקית.

ממשלת איטליה אף היא מצידה רואה חשיבות רבה בשיתוף הפעולה העתידי בין איתיחאד לאליטליה.
בהמשך לאישור מועצת המנהלים ומחזיקי המניות של אליטליה, שתי חברות התעופה ישלימו את האיחוד המוצע בהתחשב בכל הדרישות הרגולטריות.

ג'יימס הוגן, נשיא ומנכ"ל איתיחאד איירווייס, אמר: "אנו שמחים להתקדם לעבר השלב הסופי ומצפים לסכם בהצלחה את העיסקה עם אליטליה. אין לי ספק כי שיתוף הפעולה יספק עבור הנוסעים השונים שיבחרו לטוס באליטליה, מגוון רחב של אפשרויות הן לצרכי תיירות, פנאי ועסקים באיטליה ומחוצה לה".

גבריאל דל טורכיו, מנכ"ל אליטליה, הוסיף להתייחס לנושא וציין מצידו כי: "ההשקעה של אתיחד תספק לנו יציבות כלכלית ותציב אותנו מבחינה אסטרטגית כשחקן מרכזי Uמתפתח למשך שנים בתעשיית התיירות באיטליה". גם נשיא החברה העולמי, רוברטו קולנינו, נשמע שבע רצון כתוצאה מההסכם המתגבש והוסיף על דברי עמיתו כי "אנו שמחים לעשות את הצעד המשמעותי קדימה עם חברה כמו אתיחד. אנו רואים בה כשותפה אסטרטגית שתסייע לאליטליה לבצע מקצה שיפורים שתוצאותיו יבואו לידי ביטוי בטווח הרחוק".

מנכ"ל אליטליה בישראל , אלדו דליההוסיף ואמר הבוקר לפספורטניוז: "זו בשורה מצוינת לחברה. כולנו תקווה כי באמצעות שיתוף הפעולה, נוכל לצעוד קדימה ולספק מענה נרחב עבור קהל לקוחותינו".


אליטליה. בשורה משמעותית לחברה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: