אא

על רקע כניסת אתיחד לחברה: צפי לגל פיטורים באליטליה

מנכ"ל חברת התעופה האיטלקית, גבריאל דל טורצ'יו התבטא בראיונות לכלי תקשורת מקומיים ועידכן בדבר דרישת הנהלת אתיחד להליך פיטורים של נרחב של 2200 עובדים. נטיית הנהלת החברה להסכים למהלך. מסתמן כי אתיחד תחזיק בין 45-49 אחוזי שליטה באליטליה

| |

 בראיון שהעניק מנכ"ל חברת התעופה האיטלקית, גבריאל דל טורצ'יו, על רקע ההסכם המתגבש עם חברת אתיחד על רכישת 40 אחוזי שליטה, סיפר האחרון בראיון לעיתון "לה רפובליקה" האיטלקי, על דרישה חסרת פשרות מצד ענקית התעופה מהמפרץ הפרסי, בדבר פיטורים של כ-2200 מעובדי החברה על שלוחותיה השונות.

באליטליה, שעבורה ההסכם מהווה קרש הצלה , נוטים לנשוך שפתיים ולקבל את דרישת הנהלת אתיחד, שמצידה מעוניינת לקדם הליך ייעול וצמצום הוצאות. "אני לא צופה באופק בעיות מיוחדות עם הבקשה שלהם", התייחס דל טורצ'יו בלקוניות לדרישת אתיחד, שמצידה כבר הגישה בקשה לבנקים האיטלקיים למחוק 30% מחובות החברה העומדים על סך כולל של 700 מיליון אירו, ואת היתרה להמיר להון עצמי.

כזכור, כפי שהתפרסם כבר  ב-"פספורטניוז" באשר להליך רכישה עתידי של 40 אחוזים מצד ענקית התעופה מהמפרץ הפרסי בחברה (https://passportnews.co.il/Article.aspx?ID=8873), מהלך שזכה לברכת הדרך גם מצד גורמי ממשל ותעופה איטלקיים. 

כעת על פי ההערכות, ובעקבות הכניסה הצפויה של אתיחד למניין השליטה בחברה, תתחלק הבעלות על חברת התעופה האיטלקית במתכונת של 51-55% למועצת המנהלים וקבוצת בעלי המניות הקיימת, כאשר חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי תזכה לנתח של 45-49%. טרם ידוע כיצד יתבצע בפועל הניהול המשותף בין הבעלים השונים, וכך גם באשר למו"מ עם הבנקים באשר לפריסת חוב החברה, אולם מה שבטוח הוא כי אליטליה נמצאת על סף יציאה לדרך חדשה.


אליטליה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: