אא

אל על חתמה על הסכמים להנפקת כרטיסי אשראי ממותגים לחברי מועדון הנוסע המתמיד

החברה צופה כי יישום התוכנית יגדיל את מספר חברי מועדון הנוסע המתמיד שיצברו נקודות ויביא לגידול בהכנסותיה. בנוסף, אל על תהיה זכאית לתמורה בהתאם להיקף השימוש בכרטיס. החברה מציינת עוד כי היא פועלת לשם הפעלת מועדון הנוסע המתמיד כישות משפטית נפרדת

| |
אל על חתמה אתמול (רביעי) עם מספר מוסדות פיננסיים על הסכמים להנפקת כרטיסי אשראי ממותגים לחברי מועדון הנוסע המתמיד של החברה. כך ע"פ הודעה שהועברה אתמול לבורסה.

כרטיסי האשראי יונפקו, ע"פ ההודעה, לבעלי חשבונות ישראליים באמצעות דיינרס קלוב ישראל בע"מ וכרטיסי אשראי לישראל בע"מ, פועלים אקספרס בע"מ, לאומי קארד בע"מ ובנק לאומי לישראל בע"מ.

במסגרת ההסכמים שנחתמו, דיינרס וכאל ינפיקו כרטיסי אשראי ממותגים ללקוחות, בהתאם ליעדי שיווק מוגדרים, וכן יונפקו על ידי בנקים שונים כרטיסי אשראי ממותגים ללקוחות יוקרה. כרטיסי האשראי יקנו למחזיקים בהם הטבות שונות, בהתאם לסוג הכרטיס והיקף הפעילות בו, כמו למשל: צבירת נקודות נוסע מתמיד בגין ביצוע עסקאות בכרטיסי האשראי.

בנוסף, החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מועדון לקוחות רבוע כחול - דור אלון ("מועדון YOU"), לפיו יוכלו בעלי כרטיסי אשראי ממותגים, שהונפקו על ידי דיינרס וכאל ליהנות מהטבות נוספות, לרבות אפשרויות צבירת נקודות הנוסע המתמיד ברשתות הכלולות במועדון, ואף מאפשרות מימוש נקודות נוסע מתמיד ברשתות האמורות, בהתאם לתנאים שנקבעו.

על פי ההסכמים שנחתמו, אל על זכאית לתמורה מן המוסדות הפיננסיים, בהתאם להיקף השימוש בכרטיסי האשראי הממותגים. ההסכמים כוללים גם השתתפות בהוצאות פרסום, שיווק וקידום מכירות וכן שירות לקוחות למחזיקי כרטיסי האשראי הממותגים.

ההסכמים הינם לתקופת התקשרות ראשונית של חמש שנים וכוללים אפשרות הארכה לתקופות שונות נוספות, בכפוף לזכויות ביטול העומדות לצדדים, בנסיבות מסוימות.

אל על מציינת כי היא צופה שבעקבות מימוש ההסכמים ירשם גידול הדרגתי במספר חברי מועדון הנוסע המתמיד שיצברו נקודות, אשר ילווה ביישום תוכנית להרחבת אפשרויות מימוש נקודות הנוסע המתמיד במוצרי טיסה, שירותים נלווים לטיסה ומוצרים ושירותים חוץ טיסתיים.  

חלק מהוראות ההסכמים מותנה בקבלת היתר או פטור מן הרגולטורים הרלבנטיים.

אל על מציינת עוד בהודעתה כי היא פועלת לשם הפעלת מועדון הנוסע המתמיד באופן עצמאי, כישות משפטית נפרדת.

החברה מציינת כי היא צופה שיישום תכנית כרטיסי האשראי הממותגים יביא לגידול הדרגתי בהכנסותיה ולשיפור תזרים המזומנים שלה, לצד גידול אפשרי בהתחייבויות בגין צבירת נקודות כתלות בהתפתחות קצב הצבירה והמימוש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: