אא

ניר דגן לעובדים: "חובה להוביל חברת תעופה ותיירות מיוחדת במינה קדימה"

המנכ"ל החדש של ארקיע, שעל המועמדות שלו פורסם לראשונה ב'פספורטניוז', החל לעבוד ושלח אגרת לעובדי החברה: "אני מגיע מבפנים, הלכנו ונלך יחד דרך ארוכה"

| |

ניר דגן, המנכ"ל החדש של חברת ארקיע, החל לעבוד.

על המועמדות של דגן לתפקיד המנכ"ל ארקיע פורסם לראשונה ב'פספורטניוז'. דגן, שמילא שורה של תפקידים בחברת התעופה, והאחרון ביניהם, המשנה למנכ"ל, מחליף בתפקיד את גדי טפר, שעמד בראש ארקיע כמנכ"ל החברה במשך שמונה שנים וביסס את מעמדה בשוק התעופה. בשנתיים האחרונות החלה מתיחות בחברה, והיה ברור שהצדדים בסופו של דבר יצטרכו להיפרד. במהלך החודש האחרון ניהלה נציגות העובדים, שהייתה צריכה אף היא לאשר את המינוי של דגן, מו"מ מול הבעלים אבי נקש, ובסופו של דבר המועמדות אושרה, ודגן החל לעבוד כמנכ"ל כבר ביום חמישי האחרון.

דגן שלח ביום חמישי אגרת לעובדי החברה, בה כתב לעובדים, המכירים אותו היטב מעבודתו בארקיע, בין השאר כי: "בסיומו של תהליך אני שמח לבשר לכם שהחל מהיום אני גאה להיות מנכ"ל ארקיע. זו זכות וחובה. זכות לנהל קבוצת אנשים מקצועית, איכותית, שותפה ואכפתית. חובה להוביל חברת תעופה ותיירות מיוחדת במינה קדימה, בעידן של שינויים, אתגרים והזדמנויות".

דגן הבטיח לעובדים כי: "נמשיך יחד עם צוות ההנהלה בעשייה משותפת, בטוחה, מקצועית ואנושית להצלחת החברה".

על העובדים כותב דגן כי: "האנשים הם המשאב העיקרי והחשוב עליו מתבססת כל חברה - אתם בארקיע מהווים דוגמא ייחודית ומצויינת לכך. כמו שנאמר- 'משנתגייסה הקבוצה תוך תחושת שייכות ואחריות הייתה הצלחת הקבוצה מובטחת' ".

דגן מסיים את דבריו בהבטחה :" אני מגיע מבפנים, הלכנו ונלך יחד דרך ארוכה, זו גאווה משותפת לכם ולי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: