תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

מינוי חדש באל על: אל"מ במיל' יוסי ברזני סמנכ"ל תחזוקה והנדסה

ברזני יחליף את שמואל קוזי, שכיהן בתפקיד ב-6 השנים האחרונות וימונה למנהל אזור צפון ומרכז אמריקה בחברה. המינויים יכנסו לתוקף ב-1 בספטמבר

| |
סמנכ"ל תחזוקה והנדסה חדש באל על. החברה פרסמה היום (ראשון) כי אל"מ (במיל.) יוסי ברזני ימונה לסמנכ"ל תחזוקה והנדסה באל על, החל מה-1 בספטמבר 2014.

ברזני יחליף בתפקיד את אל"מ (במיל.) שמואל קוזי, אשר מילא את התפקיד ב-6 השנים האחרונות, וימונה למנהל אזור צפון ומרכז אמריקה בחברה.

יוסי ברזני, בעל תואר BA רב תחומי במדעי המדינה באוניברסיטה העברית ולקראת סיום תואר מוסמך במינהל עסקים, שימש בתפקידיו הקודמים כסמנכ"ל תפעול ומנהל אתר בחברת תור (חברת בת של אלביט ותעשייה אווירית) וסמנכ"ל כנפי תחזוקה. לפני כן שימש כמפקד המכללה הטכנולוגית של חיל האוויר וכמפקד טייסת תחזוקה אווירית בבסיס רמון וחצרים.

דוד מימון, מנכ"ל אל על, אמר על המינוי: "אני שמח מאד על מינויו של אל"מ (מיל.) יוסי ברזני לתפקיד סמנכ"ל תחזוקה והנדסה וכחבר בהנהלה הבכירה של החברה. נעשה כל שנדרש על מנת לאפשר את כניסתו המהירה והטובה של יוסי ברזני לתפקידו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לשמואל קוזי על תרומתו לפיתוח חטיבת התחזוקה וההנדסה ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו כמנהל אזור צפון ומרכז אמריקה."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: