אא

מונדיאל בשחקים בטיסת בריטיש איירווייס

הבואינג 747 הפך ליציע אוהדים במהלך הטיסה ביום חמישי האחרון, שבה שודר המשחק בשידור חי של נבחרות גאנה ופורטוגל. בשידור נכח שחקנה לשעבר של נבחרת גאנה, ג'ון פנטסיל

| |

ביום חמישי האחרון, בגובה של 35,000 רגל ובמהירות של כמעט 1,000 קמ"ש, הפכה מחלקת העסקים של מטוס הבואינג 747 של בריטיש איירווייס מלונדון לאקרה, בירת גאנה, ליציע אוהדי כדורגל – החברה שידרה לנוסעי הטיסה את המשחק בין גאנה לפורטוגל בשידור חי, כדי שלא יפספסו ולו דקה מהמשחק. בין הנוסעים היו לא אחרים מאשר ג'ון פנטסיל וגם שוער גאנה האגדי ג'ו אדו.
בריטיש איירווייס הפכה את מחלקת העסקים שבקומה העליונה של מטוס הג'מבו ליציע האוהדים הגבוה בעולם, באמצעות טכנולוגיית WiFi חדשנית שהותקנה במטוס במיוחד לרגל המשחק.
הנוסעים נהנו במהלך הטיסה מפרשנות אישית של המשחק מפי פנטסיל ו-אדו, שעקבו אחר המשחק של גאנה בדריכות רבה.
בריטיש איירווייס מציעה לכלל הנוסעים בכל הטיסות הארוכות תקצירים מיוחדים של משחקי המונדיאל וכן של טורניר הווימבלדון ושל ה-פורמולה 1. 
פרנק ואן-דר פוסט, מנהל המותג וחווית הטיסה של בריטיש איירווייס, מציין כי החברה בוחנת בימים אלו את האפשרות להציע לנוסעים חיבור WiFi במהלך הטיסה, ובינתיים מציעה שידור חי של ערוצי טלוויזיה, וביניהם CNN, Sport24 ו-BBC בטיסות המבוצעות באמצעות מטוס הג'מבו המשודרג.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: