אא

מאי בתעופה העולמית: עלייה ניכרת בכמות הנוסעים

דו"ח ארגון התעופה הבינלאומי יאט"א מציג עלייה של 6.2 אחוזים בכמות הנוסעים הבינלאומית לעומת התקופה המקבילה אשתקד. גם תפוסת המושבים במטוסים נסקה ביותר מ-5 אחוזים. מנכ"ל הארגון, טוני טיילר: "חשים בעלייה בביקוש בריא לטיסות כמנוע לצמיחה כלכלית ברחבי העולם"

ארגון התעופה הבינלאומי (יאט"א) פירסם אתמול (חמישי) את סיכום נתוני תנועת הנוסעים העולמית לחודש מאי. לאחר תקופה בה דווח על התמתנות קצב הגידול בהתייחס לגידול תנועת הנוסעים, הרי שהחודש החמישי של השנה מספק בשורה, בזכות דיווח על עלייה ניכרת של 6.2% בכמות הנוסעים הבינלאומית.

גם בהיבט תפוסות המטוסים יכולים בארגון לרשום אופטימיות רבה, הפעם בזכות נסיקה של 5.2% בנתוני מאי לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בכל הקשור לסך הכנסות הנוסעים לקילומטר (RPK), מדווחים ביאט"א גם כן על עלייה של 29.3% באסיה, 28.3% באירופה,  26.2% בצפון אמריקה ו-8.2 במזרח התיכון. 

"ניתן לראות בחודשים האחרונים עלייה מתמדת בכמות הנוסעים המשתמשים בשירותי טיסה ליעדים שונים ומגוונים", התייחס מנכ"ל יאט"א, טוני טיילר, להמשך הגידול בנתונים גם בחודש מאי והוסיף. "אין ספק כי אנו חשים בעלייה בביקוש בריא לטיסות כמנוע לצמיחה כלכלית ברחבי העולם".

יאט"א משמשת כידוע כארגון הגג של התעופה העולמית ומאגד תחתיו כ-240 חברות תעופה המהוות 84% מסך החברות הפועלות בשוק האווירי. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: