אא

בעקבות הירי: מטוס לוט לא נחת בישראל

מטוס החברה שאמור היה לנחות לפנות בוקר בנתב"ג, התבקש להמתין באוויר עקב ירי טילים לכיוון ישראל. הטייס החליט להמשיך ללרנקה ומשם לחזור לפולין. לוט בתגובה: "בטיחות הנוסעים מהווה ערך עליון עבורנו". שלשום: מטוס חברת פגסוס סירב לטוס לישראל והוביל לאיחור משמעותי בהגעת הנוסעים

| |

המצב הביטחוני הלא פשוט נותן את אותותיו גם בכל הקשור לתנועת המטוסים לישראל. מטוס חברת לוט הפולנית שהיה אמור לנחות לפנות בוקר (03:35) בנמל התעופה בן גוריון, התבקש להמתין באוויר עד לקבלת אישור נחיתה, זאת בשל ירי טילים שבוצע לעבר שטח ישראל.

מבירור ראשוני של פרטי האירוע עולה כי הטייס החליט שלא להמתין ועשה את דרכו ללרנה, קפריסין. משם המשיך המטוס את דרכו ישירות לפולין. בשעה זו מטפלים בחברה בנוסעים, על מנת שיוכלו לחזור לישראל במהרה. בחברת לוט עצמה הסבירו כי הם "לומדים את הדברים".

המציאות הביטחונית משפיעה גם על עבודת חברות תעופה זרות נוספות. מספר חברות מתחילות להיתקל במצב בו חלק מהדיילים מסרבים לטוס לישראל. אחת החברות מדווחות כי נאלצו להפחית במספר הנוסעים, בשל היעדר מכסה מקסימלית של דיילים המחייבים מטוס מלא. כזכור, רק שלשום סירב צוות של חברת "פגסוס" הטורקית לטוס בלילה לישראל, כאשר הנוסעים נאלצו להגיע ארצה באיחור גדול.

מחברת לוט נמסר בתגובה: "המטוס שהה מעל 40 דקות מעל ישראל, כאשר לא ניתן לו להיכנס למרחב האווירי של ישראל על ידי רשות שדות התעופה. לטייס לא הייתה ברירה והוא נאלץ לעשות את דרכו ללרנקה כיוןן שלא הייתה לו אפשרות לנחות בישראל. חשוב לציין כי בטיחות הנוסעים מהווה ערך עליון עבור לוט. הנוסעים טופלו היטב ואנו דואגים להעמיד מטוס גדול במהלך היום כדי להביא את כל הנוסעים לישראל. לוט תמשיך לטוס לישראל כרגיל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: