אא

בשל המבצע: טיסות הלואו קוסט יועברו לטרמינל 3

המתיחות הביטחונית הובילה את הנהלת רשות שדות התעופה להורות החל מהיום ועד להודעה חדשה על העברת טיסות חברות איזי ג'ט, וויז אייר ומותג ה-"אפ" של אל על מטרמינל 1 ל-3. אזעקה נשמעה הבוקר ברחבי נתב"ג

| |

לתשומת לב הנוסעים. בעקבות המשך מבצע "צוק איתן" החליטה הנהלת רשות שדות התעופה האחראית על נתב"ג להורות על העברת כלל טיסות הלואו-קוסט מטרמינל 1 הישן לטרמינל 3. הפעילות התעופתית לאילת תתבצע מנגד בטרמינל 1, לרבות המראות ונחיתות.

את הבוקר המוקדם (סביבות השעה 06:00) פתחו בנתב"ג עם אזעקה שנשמעה בכל מרחב השפלה והגיעה גם אל מתחם שדה התעופה. מתחילת מבצע "צוק איתן" נשמעה אזעקה מספרים פעמים בנתב"ג.

חרף המתיחות והמשך ההסלמה הביטחונית, ממשיכים לדווח ברש"ת על נתוני שיא בכל הקשור לתנועת הנוסעים בנתב"ג. על פי ההערכות ועדכון תנועת המטוסים, יתבצעו במהלך היום 507 טיסות, 257 המראות ו-250 נחיתות, וכן 67 טיסות פנים ארציות לאילת. היעד המוביל עבור הנוסעים הינו טורקיהף לרבות איסטנבול ואנטליה, אליהן ימריאו היום כ-70 אלף נוסעים.

מרש"ת נמסר בתגובה להתפתחויות האחרונות כי "שדה התעופה בן גוריון עובד כבשגרה. אין הפסקת נחיתות או המראות. בזמן האזעקה שהתרחשה הבוקר נעצרה הפעילות לדקות ספורות. הנחיות ההתנהגות בשעת אזעקה ומערך המיגון לטסים, לנוחתים ולמקבלי הפנים הן בהתאם להנחיות פיקוד העורף".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: