צפוף לכם בטיסות לואו קוסט? הולך להיות יותר גרוע
בואינג פרסמה אתמול בחשבון הטוויטר שלה כי היא עובדת על גרסה בעלת 200 מושבים במטוס ה-737-8MAX החדש שהיא מפתחת, "היורש" של ה-737-800 הפופולארי. הגרסה נועדה בעיקר לחברות לואו קוסט, ותהיה בעלת הושבה צפופה במיוחד
צפוף לכם בטיסות לואו קוסט? מסתבר הולך להיות יותר גרוע....
בואינג פרסמה אתמול בחשבון הטוויטר שלה כי היא עובדת על גרסה בעלת 200 מושבים במטוס ה-737-8MAX החדש שהיא מפתחת, מטוס שאמור להיות היורש של ה-737-800 הפופולארי. הגרסה נועדה בעיקר לחברות לואו קוסט, ותהיה בעלת הושבה צפופה במיוחד. "באמצעות הוספת שתי יציאות חירום, כמו ב-737-900ER, נוכל להציע לחברות התעופה גרסה של 200 מושבים ב-737-8MAX", צייצה היצרנית האמריקאית. מטוס הבואינג 737-800 הוא מטוס פופולארי מאוד, במיוחד בקרב חברות הלואו קוסט. ריאנאייר, חברת הלואו קוסט הגדולה באירופה, מתבססת כולה על המודל הזה. המטוס היום נושא 189 מושבים בקונפיגורציה הצפופה ביותר האפשרית. הקונפיגורציה החדש תהיה עם מרווח לרגליים של 29 אינצ' בלבד. הגרסה החדשה מיועדת לחברות המוזלות, שלא מפעילות מחלקת עסקים והמושבים שלהן דקים במיוחד ולא ניתן להטות אותם אחורנית. עם לא פחות מ-200 מושבים, סביר להניח שנוסעי החברות המוזלות עוד יתגעגעו לצפיפות שקיימת היום במטוסי ה-737. המטוס נועד להתחרות ב-A320NEO של אירבאס על ליבם של מנהלי חברות התעופה המוזלות, שגדלות ללא הרף באירופה, צפון אמריקה ומזרח אסיה. מול ה-A321NEO עם 240 המושבים, סביר להניח שבואינג תציע גם גרסה צפופה במיוחד של ה-737-9MAX, הגרסה הארוכה ביותר שתוצא לשוק.