אא

מנהלי חברות התעופה הזרות בישראל לשר כץ: "המומים ומוחים על התבטאויותיך"

במכתב חריף, שנשלח הערב לשר התחבורה, מוחים מנהלי חברות התעופה הזרות בפני השר "על תמיכתו הבלתי מסוייגת בחברות התעופה הישראליות", עוד במכתב: "אין זה ראוי כי גורם ממשלתי רשמי, יורה וינחה נוסעים לבחור בחברות ישראליות וייצר בכך אפליה לא הוגנת"

| |

מנהלי חברות התעופה הזרות שלחו הערב (רביעי) מכתב חריף לשר התחבורה, ישראל כץ, ובו הם מוחים על התבטאויותיו וכוונתו לפעול לחייב עובדי מדינה לטוס "כחול-לבן", במטרה לצמצם את הנזק הכלכלי שנגרם לחברות התעופה הישראליות על רקע מבצע "צוק איתן".

במכתב שנשלח לשר, עליו חתום אבי פרידמן, יו"ר חברות התעופה הזרות בישראל, נאמר בין היתר: "אנו מנהלי חברות התעופה הזרות בישראל, המומים ומוחים על התבטאויותיך בנושא תמיכתך המוחלטת והבלתי מסויגת בחברת התעופה הישראליות, בנושא נזקי מבצע "צוק איתן" לענף התעופה".

פרידמן מבהיר כי: "המבצע פוגע בנו, חברות התעופה הזרות, באותה מידה ואולי אף יותר מחברות התעופה הישראליות. עם זאת אנו מנסים לנהוג בשפיות לשדר עסקים כרגיל ובעיקר להימנע (במסגרת האפשר) מיצירת אוירה שתרתיע אנשי עסקים ותיירים מלהגיע לישראל. החברות הישראליות אינן לבד במערכה. המחיר הכבד של ביטולי כרטיסים, עצירת הזמנות עתידיות והתרוקנות הטיסות לארץ, משולם גם על ידינו בגדול!"

בהמשך המכתב כותב פרידמן כי: "המשך פעילות רגילה ורצופה של חברות התעופה הזרות לישראל, בימי מלחמה, אינה מובנת מאליו. בעיקר כאשר כל הארץ חזית ומטחי הרקטות נורים לכיוון אוכלוסייה אזרחית ברחבי הארץ כולה.
היינו מצפים להכרת תודה להנהלות חברות התעופה שנותנות אמון, מגלות מחוייבות לישראל ומשקיעות משאבים בלתי נדלים על מנת לשמר את הקשר האווירי הרציף והשגרתי אליה.
אנו מאמינים שאין זה ראוי כי גורם ממשלתי רשמי, בעיקר כבוד שר הצחבורה יורה וינחה נוסעים לבחור בחברות ישראליות וייצר בכך אפליה לא הוגנת, בלתי צודקת ושאינה מוצדקת.
תמיכתה המתמשכת של מדינת ישראל / ממשלת ישראל בחברות הישראליות (דוגמת הוצאות הביטחון, שאין לה אח ורע בעולם) הינה די והותר ואינה זקוקה לערך מוסף בדמות פגיעה כלכלית ותדמיתית כה בוטה בחברות התעופה הזרות, המובילות מעל 60% מתנועת הנוסעים לישראל וממנה"

בסיום מבקשים היו"ר וחברי פאנל חברות התעופה הזרות הפועלות בישראל מהשר "אנו מצפים כי התמיכה ו/או העזרה שניתנת על ידי השר הממונה ו/או ממשלת ישראל לחברות הישראליות תינתן באותה מידה לחברות התעופה הזרות"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: