אא

בשל המשך המבצע: קוריאן אייר משהה טיסותיה לישראל

חברת התעופה הלאומית של דרום קוריאה המפעילה שלוש טיסות שבועיות לתל אביב, הודיעה כי תשהה את טיסותיה לנתב"ג עד ליום חמישי הבא, לאור ההסלמה הביטחונית באיזור. נציגות החברה בישראל: "רואים בבטיחות הטיסה כערך עליון. כולנו תקווה כי המצב יירגע והשקט ישוב במהרה"

| |

חברת התעופה הלאומית של דרום קוריאה, קוריאן אייר הודיעה היום (שבת) על השהיית שלוש טיסות בקו תל-אביב סיאול, החל מהיום ועד ליום חמישי (31/7). 

לדברי החברה, הרקע להחלטה נובע מהחלטת ישראל לכניסה קרקעית של צה"ל לרצועת עזה וכן בעקבות אירוע הפלת מטוס הנוסעים של "מלזיה איירליינס", אולם במקביל מציינים בה כי ההשהייה היא לשלוש טיסות נכון לעכשיו, וכי הטיסה שאמורה להתקיים במוצאי השבת הבאים (26/7), עתידה לפעול כסדרה.

דניאל זיידנמן, מנכ"ל חברת "טורבו תיירות", המייצגת את קוריאן אייר בישראל, התייחס להחלטת החברה להשהיית שלוש טיסותיה הקרובות וציין בשיחה עם "פספורטניוז" כי "לא מדובר בביטול טיסות גורף, אלא לעת עתה רק של שלוש טיסות, בשל המצב האיזורי.

כל הנוסעים שהיו אמורים לשהות על הטיסות טופלו, בין אם על ידי העברתם לטיסה בחברות אחרות, כמו אל על או טורקיש איירליינס ליעדים באירופה ומשם עם החברה לקוריאה. נוסעים אחרים, קיבלו לבקשתם אפשרות לדחיית הטיסה למועד מאוחר יותר או להחזר כספי מלא. חברת קוריאן אייר רואה בבטיחות הטיסה כערך עליון וכך תמשיך לעשות למען נוסעיה. כולנו תקווה כי המצב יירגע והשקט ישוב במהרה".

חברת קוריאן אייר הינה החברה היחידה המפעילה טיסות מהמזרח הרחוק לישראל, בתדירות של שלוש טיסות שבועיות בקו תל אביב-סיאול.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: