אא

איגוד הטייסים: פועלים במתכונת מתוגברת מאז פרוץ הקרבות

בעקבות הודעת חברות התעופה האמריקאיות הערב על השהיית הטיסות לישראל וממנה, מציינים באיגוד הטייסים: "חשוב לנו שתושבי מדינת ישראל ידעו שיש להם על מי לסמוך. בדיוק כעת ניכר יותר מכל היתרון של הטייס הישראלי - שטס וימשיך לטוס אל ישראל וממנה בכל מצב"

| |
איגוד הטייסים מסר היום (שלישי), בתגובה לביטול הטיסות לישראל על ידי החברות דלתא ויו.אס.איירווייס: "חשוב לנו שתושבי מדינת ישראל יידעו שיש להם על מי לסמוך. בדיוק כעת ניכר יותר מכל היתרון של הטייס הישראלי - שטס וימשיך לטוס אל ישראל וממנה בכל מצב - לא רק כשהכל טוב ונעים ונוח בשמיים פתוחים, אלא גם כעת ברגעי משבר, מול אתגרים ונסיונות האויב לשבש את חיי תושבי מדינת ישראל.

"לצערנו, ברגע האמת, חברות זרות וטייסים זרים מקפלים את הזנב ונמנעים מלטוס לישראל - כי אולי נוח להם לעשות כך. במקרים אלו נוהגות החברות הישראליות הבינ"ל, להוסיף טיסות אל ישראל וממנה, דבר שגורם לעומס רב על הטייסים המסחריים. לכן, נוצר צורך מהותי לאייש טיסות בלתי צפויות אלה, בכדי לחפות הן על ביטול הטיסות הזרות והן על הצורך לשמר את טיסות הנוסעים והמטענים.

"לפיכך, לאחר פתיחת מבצע "צוק איתן", נערכנו למקרים שבמסגרתם טייסים זרים וחברות תעופה זרות יסרבו לטוס לישראל ולמנוע מצבים בהם ישראלים יתקעו בחו"ל וטיסות בוטלו.

לכן הטייסים, אשר לא נקראו לשירות מילואים, התגייסו לתגבור ותוספת טיסות בכדי לאפשר את המשך שגרת התעופה אל ישראל וממנה. אנו פועלים במתכונת מתוגברת זו מאז פרוץ הקרבות ונמשיך בכך למען תושבי מדינת ישראל".


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: