אא

שמיים סגורים - גל ביטולי טיסות לישראל וממנה ע"י חברות התעופה הזרות

חברות התעופה הזרות מצטרפות הערב לגל ביטולי הטיסות לישראל וממנה - לופטהנזה, אייר פראנס, ק.ל.מ, בריסל איירליינס, אייר ברלין, אוסטריאן איירליינס, אייר קנדה, אליטליה, ס.א.ס, סייפרוס איירווייז, טורקיש איירליינס, סוויס איירליינס, איזי ג'ט ואייר אירופה. ארקיע תעשה רכבת אווירית מלרנקה לנוסעים חזרה לישראל, הרשות האירופית לבטיחות (EASA) הוציאה אזהרה שלא לטוס לישראל

|| ||

ערב קשה לתעופה האזרחית.

שעה לאחר ביטולי הטיסות על ידי חברות התעופה האמריקאיות והודעת רשות שדות התעופה האמריקאית (F.A.A)על השעית הטיסות לישראל, מצטרפות רוב חברות התעופה הסדירות הזרות האירופאיות לביטולי והשעיית הטיסות לישראל וממנה. חברת לופטהנזה הודיעה על השעיית הטיסות למשך של 36 שעות , כמו גם שאר חברות התעופה בקבוצה-אוסטריאן איירליינס, סוויס איירליינס וג'רמן ווינגס הגרמנית.חברת בריסל איירליינס נחתה הערב בשדה התעופה בלרנקה במקום תל אביב וחברת ארקיע תטיס את הנוסעים חזרה לישראל מלרנקה.גם חברות אייר פראנס, אייר קנדה וק.ל.מ הודיעו על השעיית הטיסות ולא מן הנמנע שבשעות הקרובות יצטרפו חברות נוספות.

לפספורטניוז נודע כי חברת ארקיע פנתה לחברות התעופה הזרות בהצעה להביא את הנוסעים ללרנקה ומשם תוכל ארקיע להטיסם לישראל חזרה .

גורם תעופתי בכיר מסר הערב "השמיים הפתוחים כנראה רק בדיבורים והצהרות שאין להם כיסוי, בשעות האמת ניתן כרגיל לסמוך רק על חברות התעופה הישראליות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: