אא

גל הביטולים נמשך: רויאל ג'ורדניאן מקפיאה את הקו לת"א

קו הטיסות בין תל-אביב ועמאן בוטל היום. בחברה מציינים כי הנוסעים יטוסו מתל אביב לעמאן באמצעות מטוס של חברת ארקיע ומשם ימשיכו כרגיל עם מטוסי החברה לכל שאר היעדים. גורם ברויאל ג'ורדניאן: "מקווים שמחר כבר נחזור לשגרה". אייר פראנס/KLM מסרבת לטוס גם לעובדה

| |

חברת רויאל ג'ורדניאן המיוצגת בישראל על ידי חברת "רום תעופה" מצטרפת גם היא לגל ביטולי חברות התעופה הזרות לנתב"ג. בהודעה שמסרו גורמי החברה היום (רביעי), נאמר כי הטיסות בקו תל-אביב עמאן מבוטלות להיום, כאשר מחר תתקיים הערכת מצב ולאחריה יוחלט האם להחזיר את הקו לפעילות תקינה.

עוד דאגו לציין ברויאל ג'ורדניאן, כי הנוסעים שהיו אמורים לטוס עם החברה היום לעמאן, יעשו זאת באמצעות מטוס חברת ארקיע. "אנחנו מקווים שמחר כבר נחזור לשגרת פעילות רגילה", ציינו.

הערכה: אייר פראנס/KLM תסרב לטוס גם לעובדה

חברת התעופה הצרפתית-הולנדית שהודיעה אתמול על הקפאת קו הטיסות לתל אביב צפויה להודיע כי היא מסרבת לטוס גם לשדה התעופה עובדה, כך על פי הערכות גורמים בענף. בחברה טרם הוציאו הודעה רשמית בנושא.

"חברת "Blue Bird Airways" היוונית, אשר מופעלת בארץ על ידי סיטונאית התיירות "קווי חופשה", הודיעה היום כי למרות הודעות החברות הזרות בדבר ביטול טיסות לישראל, חלקן אף מיוון, היא אינה מפחדת ומתכוונת להמשיך לנחות בנתב"ג. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: