אא

טענות כנגד אל על: "הופכת למונופול לשעה"

מנכ"ל המועצה לצרכנות תוקף את התנהלות אל על בדבר העלאת מחירים וניצול הנוסעים שאינם יכולים לטוס עם חברות התעופה הזרות. "אל על הופכת למונופול לשעה. חוסר התחשבותה בנוסעים הוא מעשה בלתי הוגן בגדר ניצול ציני של המצב". אל על בתגובה: "מחירי הכרטיסים נקבעו מבעוד מועד"

| |

מוחים כנגד אל על. על רקע טענות של נוסעים רבים כנגד חברת אל על באשר למחירים גבוהים מהרגיל אותם גובה החברה לטיסותיה ביעדים השונים, זאת בשל הפסקת חלק מחברות התעופה הזרות את קווי הטיסה שלהן בישראל, מצטרפים גם במועצה הישראלית לצרכנות להאשמות כנגד החברה והעומד בראשה, דוד מימון. 

מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג, שיגר היום (רביעי) מכתב פתוח לכלי התקשורת בו האשים את חברת אל על, בכך שהיא מציעה מקומות פנויים שנותרו בטיסותיה במחיר יקר יותר, לעומת מחירי הכרטיסים שבוטלו בחברות התעופה הזרות. "משנוצר עודף פתאומי ובלתי צפוי בביקוש, בעקבות ביטולי הטיסות של חברות זרות עקב המלחמה, הופכת אל על למעשה למעין מונופול לשעה", כך על פי פלג שהוסיף. "חוסר ההתחשבות של אל על בנוסעים שנקלעו למצוקה במצב זה, וניצול המצב למכירת המושבים במחירים היקרים שיועדו להם, הופכים להיות מעשה בלתי הוגן העולה לכדי ניצול ציני של המצב".

בחברת אל על דחו את ההאשמות מכל וכל ומסרו בתגובה כי "ביממה האחרונה עושה אל על מאמצים כדי לתגבר את טיסותיה ומערך השירות שלה. בין היתר הוסיפה החברה שתי טיסות ליוון וקפריסין, הרחיבה והקצתה מטוסים רחבי גוף, בהם מאות מושבים נוספים ליעדי אירופה. כמו כן הרחבה אל על את שעות פעילות מוקד הפניות וזאת כדי לתת מענה לכמה שיותר נוסעים ישראלים ברחבי העולם.

חשוב לציין כי מחירי הכרטיסים נקבעו מבעוד מועד ובהתאם לעונת השיא של התיירות הישראלית בחופשת הקיץ ולא שונו עקב ביטולי הטיסות של החברות הזרות. אל על פועלת ללא הפסקה ותמשיך לפעול כמיטב יכולתה למען הנוסעים הישראלים בישראל ובעולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: