אא

חברות התעופה מחדשות את הטיסות לישראל

בעקבות הודעות רשויות התעופה על הסרת איסור הטיסה לישראל חברות התעופה מחדשות את הטיסות לנתב"ג, בהן: סייפרוס איירווייז, יו.אס.אייר ויונייטד, דלתא, אייר ברלין, אליטליה, מרידיאן ואייר מדיטרנה וכן איבריה, סאס, ניקי, איזי ג'ט, איר קנדה, איזי ג'ט, ופדקס. חברות קבוצת לופטהנזה ואייר פראנס טרם הודיעו על חידוש הטיסות

| |

שעות ספורות לאחר הודעת רשות התעופה האמריקני (FAA) על הסרת איסור הטיסה לישראל, הודיעה חברת התעופה Cyprus Airways, על החזרת קו הטיסות לישראל לפעילות סדירה, החל ממחר (שישי), לפי לוח הטיסות המקורי של החברה.

גם חברות התעופה האמריקאיות, יו.אס.אייר ויונייטד הודיעו על חידוש הטיסות. מחר בבוקר ינחתו בנתב"ג מטוסי שתי החברות, אשר ימריאו מנתבג בשבת בבוקר. גם דלתא הודיעה על חידוש הטיסות לארץ.

לאחר שרשות התעופה האירופית (EASA) הודיעה גם היא על מתן אישור לחזרה מלאה של הטיסות ארצה, הודיעו מספר חברות תעופה אירופאיות על חידוש הפעילות מ/ל נתב"ג החל מהערב. החברות הן: אייר ברלין, אליטליה, מרידיאן ואייר מדיטרנה.חברות נוספות שהודיעו על חידוש הפעילות הן: איבריה, ניאוס, ניקי, איזי ג'ט, ויילינג, מיסטרל, אייר קנדה, קורנדון איירליינס ופדקס.

חברות התעופה האירופאיות הגדולות - לופטהנזה והחברות בקבוצת התעופה שלה (סוויס איירליינס, אוסטריאן איירליינס), אייר פראנס-ק.ל.מ טרם הודיעו על חזרתן לטוס לישראל.

עדכון 19:03 - גם סאס חוזרת לטוס לישראל

בהודעה שפירסמה חברת התעופה השוודית נמסר כי "סאס מחדשת את הטיסות הסדירות לישראל מקופנהגן ושטוקהולם. טיסת סאס תצא הלילה כרגיל בשעה 22:50 מקופנהגן ומחר מתל אביב בשעה 05:20 בבוקר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: