אא

שמיים פתוחים: גם חברות התעופה האירופאיות חוזרת לטוס לישראל

סוכנות האירופית לבטיחות בטיסה (EASA), הודיעה על ביטול המלצתה שלא לטוס לישראל והפעילות בנתב"ג תחזור בהדרגה לשגרה, בין החברות שתחדשנה הטיסות לנתב"ג: אייר ברלין, אליטליה. מרידיאנה פליי ואייר מדיטירנה שפעלו מעובדה ישובו גם הן לנתב"ג

| |

גם התעופה האירופית חוזרת לישראל.

שעות לאחר שמנהל התעופה האמריקני (FAA) הודיע על הסרת האיסור להפסקת הטיסות לנתב"ג וממנו, פעלה כצפוי גם רשות התעופה האירופית (EASA) באופן דומה והודיעה על מתן אפשרות לחזרה מלאה של הטיסות ארצה. 

 חברות התעופה האמריקאיות , יו.אס.אייר ויונייטד כבר הודיעו על חידוש הטיסות. מחר בבוקר ינחתו בנתב"ג מטוסי שתי החברות, אשר ימריאו מנתבג בשבת בבוקר. גם דלתא הודיעה על חידוש הטיסות לארץ.

לאחר שרשות התעופה האירופית (EASA) הודיעה גם היא על מתן אישור לחזרה מלאה של הטיסות ארצה, הודיעו מספר חברות תעופה אירופאיות על חידוש הפעילות מ/ל נתב"ג החל מהערב. החברות הן: אייר ברלין, אליטליה, מרידיאן ואייר מדיטרנה,מוקדם יותר הבוקר הודיעה סייפרוס איירווייז על חזרתה לפעול במתכונת רגילה לישראל.

חברות התעופה האירופאיות הבולטות - לופטהנזה והחברות בקבוצת התעופה שלה (סוויס איירליינס, אוסטריאן איירליינס), אייר פראנס-ק.ל.מ טרם הודיעו על חזרתן לטוס לישראל.

אל על תוציא הערב בשעה 19:00 טיסה מיוחדת לאתונה להחזרת ישראלים שחזרתם ארצה התעכבה. הטיסה המיוחדת, LY543, תצא בשעה 19:00 מנתב"ג במטוס 747-400, טיסת החזור, LY544, תנחת חזרה בארץ בחצות.
כמו כן, החברה הגדילה את כמות המושבים בטיסות הערב לרומא, אמסטרדם וציריך באמצעות החלפת מטוסים ושימוש במטוסים רחבי גוף.
טיסה חדשה לציריך, LY247, תצא מחר בבוקר בשעה 05:00 מנתב"ג ותשוב חזרה ארצה בשעות הצהריים.

טרם התקבלה תגובתן של אייר פראנס/KLM ולופטהנזה באשר לחזרת קווי הטיסה שלהן ארצה. פרטים יתקבלו בהמשך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: