אא

הם מפחדים? טייסי לופטהנזה ואייר ברלין חוששים לטוס לישראל

איגוד הטייסים הגרמני הביע תרעומת על החלטת חברות התעופה להשיב את הקווים לנתב"ג. "אנחנו לא צריכים לטוס לאזורים בהם נופלים רקטות. מערכות ההגנה שלכם לא מצליחות לעצור את כולם". אין כל שינוי בהחלטת רשות התעופה האירופית. לופטהנזה: "עוקבים אחרי המתרחש בישראל"

| |

איגוד הטייסים הגרמני חושש לטוס לישראל. טייסי חברות התעופה אייר ברלין ולופטהנזה מותחים ביקורת על החלטת הנהלת החברות ורשות התעופה האירופית להשיב את הטיסות לנתב"ג.

ירג הנדוורג, חבר בוועד המנהל של איגוד הטייסים הגרמני, הביע בשם חבריו תרעומת על ההחלטה להשיב את קווי הטיסות של לופטהנזה ואייר ברלין לנתב"ג, ואמר: "ההחלטה להחזיר את הטיסות במצב כזה בו נופלות רקטות נראית נגועה בסיבות פוליטיות וכלכליות שכוחן עולה על היבט הבטיחות. אנחנו לא צריכים לנסוע למקומות כאלה, מה גם שכלל לא בטוח שמערכת ההגנה מפני טילים שלכם מסוגלת להתמודד מול כולן. צריך להעביר בינתיים את ההחלטה לטוס לישראל רק לטייסים שיהיו מוכנים להתנדב לטוס", כך לטענתו. 

ברשות התעופה האירופית (ECA) המייצגת 38 אלף טייסים מ-37 מדינות ברחבי היבשת, סירבו להגיב לטענות הטייסים הגרמניים. מי שכן הגיבה הייתה חברת לופטהנזה העולמית שציינה כי היא "ממשיכה לעקוב אחר המתרחש בישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: