יונייטד מאריכה את הדרימליינר
יונייטד הזמינה שמונה מטוסים מהדגם הארוך ביותר של הדרימליינר, 787-10, שיחליפו את מטוסי ה-767-400 וה-777-200 הוותיקים. המטוסים יגיעו החל משנת 2018, ובישראל מקווים שהוספת המטוסים החסכוניים לצי תסייע בהגדלת מספר היעדים של החברה בארץ
ענקית התעופה האמריקנית יונייטד הודיעה כי היא מסבה את הזמנתה של שמונת מטוסי ה-787-8 הנותרים לדגם הארוך ביותר של הדרימליינר, 787-10. במקביל, החברה אמורה לקבל את ה-787-9 הראשון שלה החודש.
מטוסי ה-787-10 יגיעו לחברה החל משנת 2018, והם אמורים להחליף את מטוסי ה-767-400 וה-777-200 הוותיקים יותר הנמצאים בשירותה. ה-787-10 היא הגרסה הארוכה ביותר של ה-787 המוצלח של בואינג, וניתן להושיב בה עד 380 נוסעים.
בשירות החברה כיום נמצאים 11 מטוסי 787-8, הדגם הבסיסי והקצר ביותר, שמשמש בטיסות מצפון אמריקה לכמה מיעדי מזרח אסיה וגם במספר קטן של קווים פנימיים בארה"ב, כדי להכיר לציבור הנוסעים את המטוס החדש.
יונייטד, אחת משלוש חברות התעופה הגדולות בעולם, מפעילה קו מצליח מניוארק לנתב"ג, שהופעל במקור על ידי קונטיננטל. בקהילת העסקים והתיירות של ישראל מקווים שהוספת מטוסי דרימליינר חסכוניים לצי של יונייטד תסייע בהגדלת מספר היעדים של החברה בישראל, כשהאפשרויות הריאליות יותר הן סן פרנסיסקו, מיאמי או שיקגו.