אא

אייר קנדה ברבעון השני של 2014: מדווחת על תוצאות שיא

הרווח התפעולי של החברה ברבעון הסתכם ב-245 מיליון דולר קנדי, גידול של 71 מיליון דולר קנדיבהשוואה לרבעון השני אשתקד. "הדוחות הכספיים לרבעון השני לשנת 2014 הם הטובים ביותר בהיסטוריה של החברה", אמר נשיא ומנכ"ל חברת אייר קנדה, קיילין רובינסקו

| |

הרווח התפעולי של אייר קנדה ברבעון השני של שנת 2014 הגיע לשיא של 245 מיליון דולר קנדי, גידול של 71 מיליון דולר קנדי בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. כך עולה מהדוחות הרבעוניים שהחברה פרסמה היום (חמישי).

לעומת הרבעון המקביל אשתקד, נרשמה ברבעון זה עלייה של 246 מיליון דולר קנדי בהכנסות נטו, והם הסתכמו ב- 223 מיליון דולר קנדי. ההכנסות התפעוליות עמדו על 3.305 מיליארד דולר קנדי, עלייה של 8% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
ב- EBITDAR (רווח לפני ריבית, מיסים, פחת, הפחתות ודמי שכירות/חכירה) נרשמה עלייה של 18% לעומת אשתקד.

"אני שמח לדווח על התוצאות הפיננסיות הטובות ביותר שהיו אי פעם בהיסטוריה של אייר קנדה, אשר אף עברו את השיא שהושג בשנה שעברה ובכל שלושת הפרמטרים הפיננסים העיקריים: הכנסה תפעולית, הכנסה נטו וה- EBITDAR. תוצאות אלה מדגישות את ההתקדמות המשמעותית ביישום המתמשך של האסטרטגיות המקנות ערך מוסף" ציין קיילין רובינסקו, נשיא ומנכ"ל החברה.

רובינסקו הוסיף כי הוא "שבע רצון במיוחד שזו הפעם החמישית ברציפות, שאייר קנדה נבחרה על ידי הנוסעים הבינלאומיים בדירוג Skytrax, לחברת התעופה הטובה ביותר בצפון אמריקה. עיטור זה, הוא בזכות המקצועיות של עובדינו ומחוייבותם לטיפול בלקוחותינו, כמו גם ההשקעה שלנו בהענקת מוצר מן השורה הראשונה הן במטוסינו והן בשירותי הקרקע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: