אא

רוסיה לא תאסור טיסות מעל שטחה

שר החוץ הרוסי לברוב, הכחיש את הדיווחים בתקשורת לפיהם המדינה תגביל טיסות מעל שטחה, המשמעות של איסור טיסות מעל רוסיה הינה קריטית לחברות התעופה עם הארכה דרמטית של קווי הטיסה למזרח הרחוק והוספת עצירות תדלוק בשל אורך הטיסה

| |

"אני נגד שימוש באמצעים מגבילים שיכולים לגרום בעיות לנוסעים, אזרחים תמימים שאין להם קשר לנעשה בקרב אלה שמחרחרים מלחמה", כך התבטא סרגיי לברוב במהלך ביקורו בקזחסטן בתגובה לדיווחים בתקשורת הרוסית לפיהם תגביל המדינה טיסות מעל שטחה בתגובה לסנציות שהוטלו עליה. "אני לא רוצה להגיב על השמועות האלה, אבל כולם יודעים כמה פעיל המרחב האווירי הרוסי, הוא משמש טיסות רבות מאירופה, ארה"ב ומזרח אסיה".

העיתון הכלכלי הרוסי "ודומוסטי" דיווח ביום שלישי השבוע כי בכירים רוסים שוקלים להטיל מגבלות על טיסות של חברות תעופה אירופיות מעל שטח רוסיה, בתגובה לסנקציות שמוטלות על חברות תעופה רוסיות המפעילות קווי טיסה לחצי האי קרים. בגלל הסנקציות הללו, חברת בת של אירופלוט נאלצה להפסיק את פעילותה כי היא נאלצה להפסיק את חוזי החכירה של מטוסיה.

רוסיה היא המדינה הגדולה בשטחה בעולם, והטיסות מסין, קוריאה ויפן לאירופה עוברות כולן מעל שטחה. גם טיסות מהחוף המערבי של ארה"ב למזרח אסיה עוברות מעל רוסיה. המשמעות של איסור טיסות מעל רוסיה יכולה להיות הרסנית לחברות התעופה הגדולות של אירופה, עם הארכה דרמטית של קווי הטיסה למזרח הרחוק והוספת עצירות תדלוק בשל הטיסה הארוכה, בדיוק כמו בימי הגוש המזרחי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: