אא

רויאל ג'ורדניאן מחדשת הטיסות לישראל

חברת התעופה הירדנית הודיעה על חזרה לשגרת פעילות בקווים מישראל. מהחברה נמסר כי רויאל ג'ורדניאן לא טסה לערים נוספות בעולם שמצויות במצב מלחמתי. מוקדם יותר הבוקר משכה התאחדות סוכני הנסיעות מכתב מחאה כנגד התנהלות החברה

| |

חזרה לשגרה. חברת התעופה הלאומית של ירדן "רויאל ג'ורדניאן" הודיעה על חידוש הטיסות בקווים מישראל, כך בהודעה שנמסרה על ידי הנהלת החברה. לאחר שלושה שבועות של השהיית פעילות נוכח המצב הביטחוני, החליטה החברה להשיב את קו הטיסות היומי שלה בין תל-אביב לעמאן.

מנכ"ל החברה בישראל, דבורה ברוכשטיין, התייחסה להשבת הפעילות לישראל לסדרה וכן לטענות המוקדמות של התאחדות סוכני הנסיעות כנגד התנהלות רויאל ג'ורדניאן, ואמרה: "חברת התעופה רויאל ג'ורדניאן חזרה לטוס לישראל כבר מסוף השבוע בצורה סדירה. ההחלטה על כך התקבלה כבר בשבוע שעבר. מעבר לכך, רויאל ג'ורדניאן מעולם לא הפסיקה לטוס, אלא רק השהתה את הטיסות שלה מבחינת תפעול ביטחוני וביטוחי".

עוד הוסיפה ברוכשטיין לציין כי: "רויאל ג'ורדניאן לא טסה לערים נוספות בעולם שמצויות במצב מלחמתי. הטיסות לא הורדו מהמערכות מהסיבה הפשוטה שבכל יום נעשית הערכת מצב והמתנה להנחיות של חברת הביטוח בנוגע לטיסות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: