טרמינל 5 של בריטיש איירווייס בהית'רו – העתיד כבר כאן
הטרמינל החדש והחדיש, משכנה הבלעדי של בריטיש איירווייס בנמל התעופה הית'רו בלונדון, פועל זה מכבר בתפוקה מלאה, מציע את מיטב השירותים לנוסעים היוצאים והנכנסים ומתוכנן לשרת את החברה ברווחה ובנוחות עוד שנים רבות.
Shutterstock
מזה כשלושה חודשים פועל טרמינל 5 של חברת התעופה בריטיש איירווייס בהית'רו בתפוקה מלאה, לאחר שהחברה השלימה מעבר של 92% מטיסותיה לטרמינל החדש. כיום מפעילה חברת התעופה בטרמינל 5 יותר מ- 500 טיסות מידי יום. מאז פתיחתו הראשונית של הטרמינל ב- 27 במרץ 2008, עברו בו יותר מ-11 מיליון נוסעים וכ- 80 אלף טיסות.
הטרמינל החדש משפר באופן משמעותי את השירות לנוסעים בנמל התעופה. הליכי הבידוק וההמתנה קוצרו מאד בטרמינל 5 וגם הליך המעבר בין טיסה לטיסה הפך לנוח וקצר מאד.
למרות שהדרך הקלה ביותר כיום לעשות צ'ק אין לטיסה היא באמצעות אתר האינטרנט של החברה, הטרמינל מצויד ב- 96 מכונות בידוק עצמי ידידותיות למשתמש, דיילות המציעות סיוע במקום, 96 דלפקי מסירת מזוודות מאוישים באנשי צוות, 44 דלפקי צ'ק אין רגילים, 6 טרקלינים, 3 מתחמי ספא, אינטרנט אלחוטי, למעלה מ- 100 חנויות ומסעדות ואפילו 94 חדרי שירותים. הנוסעים העוברים בטרמינל בהחלט מרגישים את ההבדל לעומת טרמינלים אחרים בהית'רו.
טרמינל 5 תוכנן כך שיוכל להקל על הלקוחות להתמצא בסביבת הבניין. עם ההגעה לטרמינל, נעים הלקוחות מיד אל שורה של מכונות בידוק אוטומטיות, ולאחר מכן אל דלפקי מסירת מזוודות וזאת לפני שממשיכים לבידוק הבטחוני. לאחר מכן הלקוחות יכולים לעבור באזור המסחרי לקראת שערי העלייה למטוס.
בכל רחבי הטרמינל מותקן שילוט מואר גדול כסימני התמצאות, כך שלקוחות יכולים לזהות בקלות היכן הם צריכים להיות. ישנם מסכים רבים ועליהם מידע, כולל המיקום של שער העליה למטוס וכמה זמן לוקח להגיע אליו. דיילי בריטיש איירווייס נמצאים אף הם בטרמינל ומסייעים בכל שאלה.
בקומה התחתונה של הטרמינל ישנה תחנת רכבת עם ששה רציפים: שניים לרכבת המהירה והנוחה למרכז לונדון, ה'הית'רו אקספרס', שניים מקשרים לרשת הרכבת התחתית של לונדון, לקו פיקדילי, ושניים מקשרים למערב נמל התעופה, לטרמינלים 1-4.
הכתב היה אורח של חברת התעופה בריטיש איירווייס.
* הכתבה המלאה על רשמי הביקור בטרמינל תפורסם בגיליון הקרוב של 'פספורט'.
הטרמינל החדש משפר באופן משמעותי את השירות לנוסעים בנמל התעופה. הליכי הבידוק וההמתנה קוצרו מאד בטרמינל 5 וגם הליך המעבר בין טיסה לטיסה הפך לנוח וקצר מאד.
למרות שהדרך הקלה ביותר כיום לעשות צ'ק אין לטיסה היא באמצעות אתר האינטרנט של החברה, הטרמינל מצויד ב- 96 מכונות בידוק עצמי ידידותיות למשתמש, דיילות המציעות סיוע במקום, 96 דלפקי מסירת מזוודות מאוישים באנשי צוות, 44 דלפקי צ'ק אין רגילים, 6 טרקלינים, 3 מתחמי ספא, אינטרנט אלחוטי, למעלה מ- 100 חנויות ומסעדות ואפילו 94 חדרי שירותים. הנוסעים העוברים בטרמינל בהחלט מרגישים את ההבדל לעומת טרמינלים אחרים בהית'רו.
טרמינל 5 תוכנן כך שיוכל להקל על הלקוחות להתמצא בסביבת הבניין. עם ההגעה לטרמינל, נעים הלקוחות מיד אל שורה של מכונות בידוק אוטומטיות, ולאחר מכן אל דלפקי מסירת מזוודות וזאת לפני שממשיכים לבידוק הבטחוני. לאחר מכן הלקוחות יכולים לעבור באזור המסחרי לקראת שערי העלייה למטוס.
בכל רחבי הטרמינל מותקן שילוט מואר גדול כסימני התמצאות, כך שלקוחות יכולים לזהות בקלות היכן הם צריכים להיות. ישנם מסכים רבים ועליהם מידע, כולל המיקום של שער העליה למטוס וכמה זמן לוקח להגיע אליו. דיילי בריטיש איירווייס נמצאים אף הם בטרמינל ומסייעים בכל שאלה.
בקומה התחתונה של הטרמינל ישנה תחנת רכבת עם ששה רציפים: שניים לרכבת המהירה והנוחה למרכז לונדון, ה'הית'רו אקספרס', שניים מקשרים לרשת הרכבת התחתית של לונדון, לקו פיקדילי, ושניים מקשרים למערב נמל התעופה, לטרמינלים 1-4.
הכתב היה אורח של חברת התעופה בריטיש איירווייס.
* הכתבה המלאה על רשמי הביקור בטרמינל תפורסם בגיליון הקרוב של 'פספורט'.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}