אא

מונארך תהפוך לחברת לואו קוסט

החברה הודיעה אתמול כי תפטר שליש מעובדיה, תסגור את חטיבת השכר שלה ותחל לפעול כחברת לואו-קוסט, המשמעות: ייתכן והנוסעים הישראלים ירוויחו עוד קו לואו קוסט מנתב"ג ללונדון בשנה הבאה

| |

שינויים כואבים בחברת התעופה הבריטית מונארך.

החברה הודיעה אתמול כי תפטר שליש מעובדיה, תסגור את חטיבת השכר שלה ותחל לפעול כחברת לואו-קוסט. המשמעות: ייתכן והנוסעים הישראלים ירוויחו עוד קו לואו קוסט מנתב"ג ללונדון כבר בשנה הבאה. החברה הודיעה כי היא תתמקד בשוק האירופי, ותפטר כ-1,000 עובדים. מספר מטוסיה יצומצם מ-42 ל-30, עדיין לא ברור האם החברה תקבל את מטוסי הדרימליינר שהזמינה ואמורים להיכנס לשירות במהלך השנה הבאה.

על פי החברה, התהליך יושלם ב-2018, אז החברה תקבל 30 מטוסי 737MAX. בסיסה של החברה בנמל התעופה לוטון, והיא מפעילה מבריטניה טיסות ליעדי נופש באגן הים התיכון, כולל נתב"ג.

הירידה במספר הנוסעים בטיסות שכר באירופה לעומת עלייה במספר הנוסעים בחברות לואו קוסט שגרמו לחברה להפסיד כסף כבר חמש שנים ברציפות הובילו לשינוי. עדיין לא ברור מה יעלה בגורלם של קווי החברה לטווח ארוך, ביניהם יעדים בפלורידה ובהודו, שכן חברות לואו קוסט לא נוהגות להפעיל טיסות למרחקים שכאלו. הקבוצה שמפעילה את חברת התעופה היא גם הבעלים של אחת מסוכנויות הנסיעות הגדולות בבריטניה, ולא ברור האם זו תישאר בידי הקבוצה או תימכר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: