אא

בשורה לנוסעים: ריינאייר תקבל תשלומים באמצעות פייפאל

חברת הלואו קוסט האירית הודיעה כי תאפשר קבלת תשלומים על הזמנות טיסות באמצעות מערכת התשלומים המאובטחת. סמנכ"ל השיווק של ריינאייר, קני ג'ייקובס: "החל מהיום, 86 מיליון לקוחותינו יכולים להזמין טיסות מוזלות באופן מהיר, נוח ובטוח יותר"

| |

מחפשים טיסה זולה באירופה. חברת התעופה האירית "ריינאייר" השיקה לאחרונה אפשרות לקבלת תשלומים על הזמנת טיסות דרך מערכת התשלומים המאובטחת - פייפאל (PayPal). המשמעות: מתן אפשרות לנוסעים להזמין בקלות טיסות מוזלות עם החברה למגוון יעדים ברחבי אירופה, באופן פשוט באינטרנט, אך מוגן ומאובטח מאידך.

סמנכ"ל השיווק של ריינאייר, קני ג'ייקובס, התייחס לשירות החדש וסיפר כי "החל מהיום 86 מיליון הלקוחות שלנו יכולים להזמין טיסות מוזלות באופן מהיר, נוח ובטוח יותר. השותפות שלנו עם פייפאל היא חלק מתוכנית רחבת היקף של שיפור חווית הלקוח, במסגרתה הגדלנו את כמות הכבודה המותרת, הורדנו עמלות, והשקנו אפליקציה חדשה. בקרוב נחשוף גם את חווית העסקים החדשה של ריינאייר ונמשיך להציע מוצר משופר שיש בו הרבה יותר מרק מחירים זולים".

כידוע, בחודשים האחרונים התנהל משא ומתן לגבי אפשרות לפתיחת קווי טיסה של חברת התעופה האירית גם מנתב"ג, אולם בשלב זה טרם ידוע על התפתחויות בנושא.


ריינאייר. שירות חדש וייעודי לקהל הלקוחות. בקרוב גם בישראל? צילום: ריינאייר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: