וירג'ין אטלנטיק זכתה בפרס השירות המצטיין
חברת התעופה, שמתמחה בטיסות ארוכות טווח, נבחרה למקום הראשון בענף התובלה בסקר ארצי של שביעות רצון לקוחות שערך המכון לשירות לקוחות [ICS].
Shutterstock
בסקר, שבוצע דרך האינטרנט, נתבקשו 24 אלף גולשים לדרג את הביצועים של הארגונים במספר תחומי מפתח, כגון טיפול בתלונות, מקצועיות, איכות, כשירות וחביבות הצוות. וירג'ין אטלנטיק זכתה בניקוד של 79 מתוך 100.
סטיב רידג'ווי, יו"ר מועצת המנהלים של חב' וירג'ין אטלנטיק: "כולם בוירג'ין אטלנטיק גאים ומאושרים לזכות בפרס שביעות הרצון של הלקוחות. הזכיה בפרס ביום ההולדת ה- 25 שלנו היא עדות למחוייבות שלנו כלפי הנוסעים".
סטיב רידג'ווי, יו"ר מועצת המנהלים של חב' וירג'ין אטלנטיק: "כולם בוירג'ין אטלנטיק גאים ומאושרים לזכות בפרס שביעות הרצון של הלקוחות. הזכיה בפרס ביום ההולדת ה- 25 שלנו היא עדות למחוייבות שלנו כלפי הנוסעים".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}