אא

KLM מרחיבה את פעילותה בדרום אמריקה

תחל בהפעלת טיסות לבוגוטה וקאלי שבקולומביה הטיסות יפעלו במחזוריות וימריאו מאמסטרדם, יעשו עצירה בבוגוטה ובקאלי, ויחזרו ישירות לאמסטרדם. השירות יהיה חלק מלוח הזמנים החדש לקיץ של KLM ויחל מתאריך 31.3.2014

| |

חברת התעופה KLM מרחיבה את שירותיה לדרום אמריקה ומשיקה לוח טיסות חדש וישיר לבירת קולומביה, בוגוטה ובנוסף, לקאלי, העיר השלישית בגודלה בקולומביה. במסגרת לוח הזמנים החדש, תצאנה שלוש טיסות שבועיות, בימים שלישי, חמישי ושבת במטוס מדגם בואינג 777-200. הטיסות יפעלו במחזוריות וימריאו מאמסטרדם, יעשו עצירה בבוגוטה ובקאלי, ויחזרו ישירות לאמסטרדם. השירות יהיה חלק מלוח הזמנים החדש לקיץ של KLM ויחל מתאריך 31.3.2014.

"אזורי דרום אמריקה בהחלט נותנים לנו מענה מעניין להתרחבות ופיתוח אצלנו בKLM. לאחר שהגדלנו את תדירות הטיסות לאקוודור, והוספנו את סאנטיגו דה צ'ילה כיעד נוסף הרחבת שירות הטיסות שלנו לקולומביה הינה צעד מתבקש. בוגוטה אינה יעד חדש עבור KLM בעבר הפעילה החברה שירות לעיר מאוקטובר 1992 ועד מרץ 1995. עכשיו כשחידשנו את שירותנו לקולומביה, הוספנו גם את קאלי. השירות לקאלי ולבוגוטה מעלה את מספר היעדים באמריקה הלטינית של KLM ל- 11 יעדים" אומר פיטר אלברס, מנכ"ל התפעול והסגן הראשי של KLM.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: