אא

סקנדיביאן איירליינס משתדרגת: רכשה 4 מטוסי איירבוס חדשים

חברת התעופה השוודית מרחיבה את צי מטוסיה באמצעות רכישת 4 מטוסי איירבוס מסוג A-330-300 שיתווספו לצי החברה במהלך השנתיים הקרובות. סך עלות העסקה: כמיליארד דולר. סגן הנשיא לענייני כספים ב-SAS, ג'ורן ג'ונסון: "חתימת ההסכם מסמלת את תחילת ריענון וחידוש צי מטוסינו"

| |

חברת התעופה סקנדיביאן איירליינס (SASׂׂ) המפעילה טיסות ישירות בין ישראל למגוון יעדים בסקנדינביה, לרבות שטוקוהלם וקופנהאגן, הודיעה היום (ראשון) על מימוש ורכישה סופית של ארבעה מטוסים חדשים לשורותיה מסוג איירבוס A-330-300. המטוס הינו מסוג רחב גוף הנושא בין 250-300 נוסעים לטווח של כ-10,500 קילומטר. 

בחברה מציינים כי בחרו לממן את העסקה על רכישת המטוסים, באמצעות מכירתם לבנק הסיני העולמי - "Bocomm" והחכרתם המיידית בשיטת ליסינג למשך 12 שנים. SAS תקבל את המטוסים ותצרפם לפעילות החברה.

בד בבד, הודיעו בהנהלת החברה כי בכוונתם לרכוש 8 מטוסים חדישים נוספים מסוג A-350-900 אשר ישמשו אותה בטיסות ארוכות טווח. סה"כ טסה כיום סקנדיביאן איירליינס לכ-130 יעדים ברחבי העולם, מתוכם השיקה במהלך 2014 למעלה מ-50 יעדים חדשים.

"חתימת ההסכם למימון המטוסים החדשים הינו אירוע משמח ביותר המסמל את תחילת הריענון וחידוש צי המטוסים של סאס", הצהיר ג'ורן ג'ונסון, סגן הנשיא לענייני כספים בסקנדינביאן איירליינס, שהוסיף כי "זהו ההסכם הראשון שלנו עם הבנק הסיני אשר מבטיח שותף פיננסי מצוין וחזק לסאס למימון נכון והתנהלות מסודרת ואחראית לטווח ארוך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: