אא

קוריאן אייר מאריכה את הקפאת הטיסות לישראל בחודשיים

חברת התעופה הלאומית של דרום קוריאה הודיעה כי בשל "חוסר היציבות האזורי" תבטל את טיסותיה בקו ת"א-סיאול עד ה-25 באוקטובר. נציג החברה בישראל, דניאל זידנמן: "מקווים שעד אז השקט ישוב והפעילות התעופתית תשוב לסדרה"

| |

אכזבה לנוסעים למזרח. חברת התעופה הלאומית של דרום קוריאה "קוריאן אייר" הודיעה היום (שלישי) כי היא מאריכה את הקפאת טיסותיה בקו ת"א-סיאול בחודשיים נוספים, קרי עד ל-25 באוקטובר.

כזכור, בסוף חודש יולי הודיעו בהנהלת חברת התעופה הקוריאנית כי בשל מבצע "צוק איתן" הם משהים את הטיסות לישראל. סה"כ השהתה החברה שלושה חודשי פעילות בקו, למורת רוחם של הנוסעים הישראלים והזרים.

נציג החברה בישראל, דניאל זידנמן, סיפר כי בשל מה שמוגדר על ידי החברה כ-"חוסר יציבות אזורי, הוחלט על הארכת הקפאת הטיסות לישראל. כולנו קיווינו שהמצב יירגע, אבל לפי שעה בקוריאן אייר לא מוכנים לקחת סיכונים. אנו מקווים שהשקט ישוב לאורך זמן עד למועד הרלבנטי (25/10) והפעילות התעופתית תשוב לסדרה".

חברת קוריאן אייר נחשבת לאטרקטיבית במיוחד עבור הנוסעים הישראלים בשל היותה חברת התעופה היחידה המפעילה כיום טיסות בין ישראל למזרח הרחוק - 3 טיסות שבועיות ועוד 2 טיסות מטען בקו ת"א - סיאול. עד להודעה על הפסקת הפעילות טסו עם החברה ב-2014 כ-30 אלף ישראלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: