אא

אל על ודיינרס קלאב משיקות כרטיס אשראי חדש

כרטיס ה FLY CARD יהיה בשיתוף  דיינרס שבשליטת כאל ומועדון הלקוחות YOU של קבוצת אלון, דוד מימון מנ"כל אל על:"בחרנו בדיינרס בגלל המטרייה הבינלאומית שלה , דורון ספיר, מנ"כל כאל :"קיבלנו את ברכת הדרך מדיינרס העולמית וגם גיבוי כספי למהלך"

||| |||

חברת התעופה אל על וחברת דיינרס שבשליטת כאל, השיקו הבוקר (ג) במשותף,  כרטיס אשראי חדש .

כרטיס ה - "Fly Club" בשיתוף דיינרס קלאב ומועדון YOU מקבוצת אלון יקושר לתכנית הנוסע המתמיד של אל על . המטרה: צבירת נקודות לכרטיסי טיסה במהלך הקניות הרגילות, מבלי הצורך להשתייך למסלולי תעופה תוך הענקת יחס המרת נקודות משופר.

 

הכרטיס השני - "FLY CARD PREMIUM" יונפק בשיתוף דיינרס קלאב, אמריקן אקספרס, לאומי קארד והבנקים המובילים, כאשר בשני הכרטיסים יחס ההמרה גדול פי 3 מהקיים. היעדים שהציבו באל על -  300 אלף כרטיסי אשראי חדשים וגידול של 450 אלף במספר חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ל1.8 מיליון חברים.

"הרעיון מאחורי הכרטיס הוא שאדם יצבור נקודות לכרטיסי טיסה בכל קנייה שהוא מבצע בכרטיס אשראי, בין אם במרכול, בתחנת דלק או בכל מקום אחר", הסביר מנכ"ל אל עלדוד מימון לנוכחים באירוע ההשקה החגיגי לכרטיס האשראי החדש שנערך הבוקר בתל אביב, והוסיף :"מי שישתמש בכרטיס שלנו באופן קבוע, יצבור נקודות לכרטיסי טיסה תוך שהוא שומר על שגרת הקניות הרגילה".

ההבדל בין כרטיס האשראי החדש לבין מסלולי התעופה הקיימים טמון בעובדה שכל מי שמחזיק בו יתוגמל. צבירת הנקודות נעשית באופן אוטומטי ללא הצורך להשתייך למסלול תעופה מסוים. היעד של אל על: הנפקה של 300 אלף כרטיסי אשראי חדשים והגעה לסך של 1.8 חברי מועדון הנוסע המתמיד.

"היעד שלנו לחמש השנים הבאות הוא להנפיק 300 אלף כרטיסי אשראי ממותגים ולהגדיל את מספרי חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ב450 אלף חברים חדשים מ1.35 מיליון חברים ל- 1.8 מיליון. בכירים בחברת DIscover בעלי קבוצת דיינרס, הגיעו להיפגש איתנו בישראל והתחייבו להעלות את רמת כיבוד הכרטיס בארץ. הם משקיעים בכך מיליונים".מימון הוסיף בדבריו כי אל על נמצאת אף במגעים עם בנק DISCOVER בעלי קבוצת דיינרס להנפקת כרטיס אשראי מקביל גם ללקוחות החברה בצפון אמריקה.

כאמור, כל רכישה נצברת אוטומטית לנקודות הנוסע המתמיד, ללא צורך בהמרת נקודות. באל על מצהירים כי הם מתחייבים ליחס המרה משתלם במיוחד ולצבירת נקודות מואצת בטיסותיהם. עלות הכרטיס לרכישה מתומחרת ב-20 ש"ח, כאשר תוקף הנקודות הינו ל-3 שנים. הרעיון המרכזי, שוב נועד לאפשר ללקוחות להרוויח כרטיסי טיסה תוך שמירה על הרגלי הקניות הקבועים.

מנכ"ל ויזה כ.א.ל ודיינרס קלאב, דורון ספיר, התייחס אף הוא להשקת הכרטיס החדש וציין כי:" זו הפעם הראשונה שחברת כרטיסי אשראי,חברת תעופה,ורשת קמעונאית גדולה,חוברות לכרטיס אשראי משותף,חיבור שעולה בקנה אחד עם האסטרטגיה שלנו להעניק ללקוחות הצעות ערך ושלל הטבות מתחום התעופה,הדלק והקמעונאות,המהווים את החלק הארי בהוצאה חודשית בכרטיס.החיבור עם אל על הוא טבעי ונכון לנו,אנו מאמינים כי כרטיס ה FLY CARD,יחזק עוד יותר את דיינרס ומצפים שיגדיל באופן משמעותי את התח השוק שלו."

ליאור טנר, מנהל הנוסע המתמיד של אל על הוסיף :"כרטיס האשראי החדש לוקח את היתרונות הבולטים מכל עולמות ההטבות הנהוגים היום בשוק ומעניק ללקוח ערך מוסף אמיתי ואינטרס חד משמעי להגביר נאנמנותו לאל על ,אשר מרגע זה תהיה שזורה גם בחיי היום יום שלו".

דיינרס הינו כרטיס האשראי הראשון בעולם. החברה מעניקה שירות ל-2.2 מיליון לקוחות פרטיים ומעסיקה 1500 עובדים. החברה שהוקמה בשנת 1950, נקנתה ב-2008 על ידי התאגיד העולמי "דיסקאבר" (Discoverׂ) ונמצאת כיום בבעלות של חברת כאל (51%) וקבוצת אלון (49%)".

בישראל אמנם מדובר בחידוש בהקשר של ענף התעופה, אך בעולם מפעילות חברות תעופה גדולות שירות דומה בדמות כרטיסי אשראי ייחודיים המקושרים למועדוני הנוסע המתמיד שלהן. בין החברות הללו ניתן למנות את: אייר קנדה, יו.אס.איירווייס, דלתא, טרנסאירו, טורקיש איירליינס וסינגפור איירליינס.


 בתמונה (מימין לשמאל): ליאור טנר - מנהל מועדון הנוסע המתמיד אל על, דוד מימון - מנכ"ל אל על, לימור גנות - מנכ"ל אלון הריבוע הכחול ודורון ספיר - מנכ"ל ויזה כ.א.ל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: