אא

החל מנובמבר: לואו-קוסט פולני יחל לטוס לתל אביב?

על רקע צמצום הפעילות של חברת וויז אייר בעונת החורף הקרובה, צפויה חברת הלואו קוסט הפולנית "פור יו" שהחלה לפעול בתחילת השנה, לרכוש סלוטים ולפתח את קו ת"א-ורשה במחירים מוזלים לנוסעים. בין היעדים הנוספים אליהם תטוס החברה: מילאנו, בריסל, פריס ורומא

| |

בשורה לנוסעים בקו תל-אביב - ורשה? דיווחים בכלי התקשורת הזרה מספרים בימים האחרונים על כוונתה של חברת הלואו-קוסט הפולנית "פור יו" להפעיל קו חדש בין ישראל לפולין. טרם התקבלה אישור רשמי לכך בנתב"ג או ברש"ת, אולם ייתכן כי אכן מדובר במרכיב חשוב לחיזוק הפעילות התעופתית בין המדינות.

על רקע הפסקת הפעילות של חברת "וויז אייר" ההונגרית בעונת החורף הקרובה, לרבות הקו לורשה, עשויה "פור יו" לנצל את הסיטואציה לשם רכישת סלוטים לקווי לואו-קוסט בין נמלי התעופה נתב"ג וצ'ופין שבורשה. בנוסף, החברה אשר עברה תהליך רכישה מחדש תערוך השקה חגיגית בחודשים הקרובים, בה תחשוף את צי מטוסיה שיוחלף למטוסים מדגם בואינג 737.

בין היעדים אליהם תטוס החברה, פרט לספקולציות לגבי תל-אביב, ניתן למנות יעדים מרכזיים באירופה כמו: מילאנו, רומא, פריס, בריסל, שרלרואה, דורטמונד, אדינבורו, ג'ירונה ועוד.

כזכור, הודיעה חברת "וויז אייר" בראשית החודש שעבר על הפסקת פעילות הקווים לישראל מצ'כיה ופולין (פראג, ורשה וקטוביץ') החל מספטמבר ועד לסיום עונת החורף בשנה הבאה (https://passportnews.co.il/Article.aspx?ID=9158).


וויז אייר. האם הפסקת הפעילות בעונת החורף תתגלה כטעות?

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: