אא

בעקבות השביתה: מניית אייר פראנס-KLM צונחת

יומה השני מתוך כשבוע של שביתת ועד הטייסים בחברת התעופה הצרפתית בדרך להסתיים, אולם בינתיים סופגת החברה מכה נוספת -עם פתיחת יום המסחר בפריס, ספגה החברה ירידה משמעותית בשיעור של 3.7 אחוזים במנייה המשלימה ירידה כוללת של 7 אחוזים מאז פרוץ השביתה

עם פתיחת יום המסחר היום (שלישי) בבורסה בפריס עולה כי מניית חברת התעופה אייר פראנס/KLM סופגת מהלומה משמעותית ויורדת בכ-3.7% ובסך כולל של 7% מאז פרוץ השביתה.

לקראת יומה השלישי של השביתה, לא נראה כי הרוחות בחברה נרגעות, אלא בדיוק להפך. נציג אייר פראנס באיגוד הטייסים של צרפת, ז'אן לואי בארבר אמר לתחנת הטלוויזיה BFM בצרפת כי "הטייסים עדיין מאוד כועסים, גם היום. ההצעות של ההנהלה רק מוסיפות שמן למדורה".

במקביל, טוענים בהנהלת החברה כי השביתה עולה לחברה בין 10-15 מיליון אירו ובכך למעשה סותמים את הגולל על הסיכויים שהשנה תסתיים ברווח עבור קבוצת התעופה השנייה בגודלה באירופה.

השביתה נערכת על רקע מחלוקת בין ארגון הטייסים להנהלת החברה על רקע העברת טיסות מאייר פראנס לחברת "הופ" ׁ(HOP) וטראנסאוויה במטרה להתחרות בחברות המוזלות באירופה. במקביל לשביתה, שביתת טייסים אחרת שתוכננה בחברת לופטהנזה בוטלה לבקשת ההנהלה ברגע האחרון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: