אא

הכרטיסים לטיסות ה-MD11 האחרונות נמכרו בשש דקות

חברת התעופה KLM תוציא משירות את מטוסי ה-MD11 האחרונים שלה בחודש אוקטובר, ולציון המאורע היא החליטה לערוך שלוש טיסות פרידה מיוחדות מהמטוס בחודש העוקב. כל 592 הכרטיסים שהוצאו למכירה – נמכרו בתוך שש דקות

| |

הבהלה למטוס.

חברת התעופה ההולנדית KLM תוציא משירות את מטוסי ה-MD11 האחרונים שלה בחודש אוקטובר, ולציון המאורע היא החליטה לערוך שלוש טיסות פרידה מיוחדות מהמטוס בחודש העוקב. כל 592 הכרטיסים שהוצאו למכירה – נמכרו בתוך שש דקות.

בתחילת השבוע , החברה החלה את המכירה באתר האינטרנט שלה בשעה 11:11 שעון אמסטרדם, כשהיא הציעה כרטיסים ב-111 אירו לטיסות שימריאו וינחתו בנמל התעופה סכיפהול. כבר ב-11:17 דקות, שש דקות לאחר שהמכירה החלה, החברה העלתה הודעה כי כל הכרטיסים נמכרו. מטוס ה-MD11, מתוצרת מקדולנד דגלס האמריקנית, הוא מטוס תלת מנועי רחב גוף שנכנס לשירות ב-1991. המטוס לא נחל הצלחה מסחרית, ולאחר ייצור 200 מטוסים בלבד ייצורו הופסק בידי בואינג שקנתה את מקדונלד דגלס.

המטוס הוא אחד המטוסים האחרונים בעולם שמופעלים באמצעות שלושה מנועים, והמטוס הרחב האחרון של מקדונלד דגלס שעדיין טס, ומכאן הוצאתו משירות נחשבת לאירוע משמעותי בקרב חובבי התעופה בעולם. לכן, חובבי תעופה רבים מרחבי אירופה והעולם מיהרו להזמין כרטיסים לטיסות הפרידה מהמטוס. רבים אחרים גם הזמינו במיוחד מושבים על הטיסות הסדירות האחרונות שלו, שיפעלו בין אמסטרדם, מונטריאול וטורונטו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: