אא

השביתה באייר פראנס הוארכה בארבעה ימים

טייסי חברת התעופה הצרפתית אייר פראנס החליטו להאריך את שביתתם, שכבר נמשכת כשבוע, עד ליום שישי הקרוב (26.9), כלומר הארכה של ארבעה ימים, כך הודיע במהלך השבת ארגון העובדים המייצג אותם.

נמשכת השביתה באייר פראנס.

טייסי חברת התעופה הצרפתית, החליטו להאריך את שביתתם, שכבר נמשכת כשבוע, עד ליום שישי הקרוב (26.9), כלומר הארכה של ארבעה ימים, כך הודיע במהלך השבת ארגון העובדים המייצג אותם.

הטייסים ערכו הצבעה בה יותר מארבע חמישיות הכריעו בעד המשך ההשבתה. "היא יכולה להימשך גם מעבר לכך, לאור המנדט המשמעותי שקיבלנו בהצבעה", אמר יו"ר ועד העובדים ז'אן-לואי בארבר לסוכנות רויטרס. במקביל, הוא ביקש להיפגש עם ראש ממשלת צרפת כדי לפתור את המחלוקות עם ההנהלה. כ-60% מטיסות החברה מבוטלות מדי יום, וגורמות לחברה הפסדים שבין 10 ל-15 מיליון אירו על כל יום שביתה. בין השאר, שתיים משלוש הטיסות היומיות בין נמל התעופה דה-גול לנתב"ג מבוטלות גם כן.

הטייסים מוחים על כוונת הנהלת החברה להעביר חלק מהקווים הבינוניים שלה לתפעול בידי החברות טרנסאוויה והופ (HOP) בטענה שפעולה כזאת תפגע בתנאי ההעסקה שלהם. במקביל, השביתה גורמת להמשך השחיקה בערך המנייה של אייר פראנס-KLM, לאחר שזאת איבדה ביום שישי, יום המסחר האחרון של השבוע, 2.5% נוספים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: