אא

בעקבות השביתה באייר פראנס: שינויים בתעופה ברחבי אירופה

שינויים רבים בקווי התעופה במערב אירופה כתוצאה מהשביתה, כששני שליש מטיסות החברה מבוטלות מדי יום, את רוב הנוסעים של הטיסות המובטלות קולטת החברה-אחות KLM ההולנדית, שנמצאת בבעלות של אייר פראנס אך טייסיה אינם שובתים

השביתה המתמשכת בחברת התעופה אייר פראנס גורמת לשינויים רבים בקווי התעופה במערב אירופה, כששני שליש מטיסות החברה מבוטלות מדי יום.

היום (שני) נרשם שיא חדש, עם לא פחות מ-75% מטיסות החברה שמבוטלות, לעומת 60% עד כה. חברת התעופה בריטיש אירוויז החליפה את כל מטוסיה בטיסות מלונדון לנמל התעופה דה-גול.

שבע הטיסות היומיות של החברה מופעלות במטוסי A319 או A320 קטנים יחסית, וכולם הוחלפו במטוסי בואינג 767 או A321 בעלי קיבולת גדולה יותר באופן משמעותי, כדי לקלוט חלק מהנוסעים של הטיסות המבוטלות ולהעבירם לטיסות המשך דרך לונדון. חברת התעופה רויאל אייר מרוק קולטת נוסעים רבים ממערב אפריקה, והיא מעבירה אותם לצרפת דרך קזבלנקה. גם אליטליה הגדילה את קיבולת הנוסעים שלה לפריז, וכך עשתה גם איבריה, שהפעילה בימים האחרונים את מטוס ה-A340-600, הגדול ביותר שברשותה, לפריז ממדריד במקום מטוס A320 עם קיבולת שהיא מחצית מזו של ה-A340.

במקביל, עשרות מטוסים של אייר פראנס עומדים על מסלולי ההסעה בדה-גול ללא שימוש. את רוב הנוסעים קולטת החברה-אחות KLM ההולנדית, שנמצאת בבעלות של אייר פראנס אך טייסיה אינם שובתים. 'רכבת אווירית' של מטוסי CityJet, DAT ו-HOP ממריאים מפריז לנמל התעופה סכיפהול באמסטרדם, כדי להעביר נוסעים לטיסות המשך משם. יש גם עומס על קווי הרכבת שיוצאים מצרפת לבריטניה, בלגיה והולנד, שעמוסים בנוסעים שטיסותיהם בוטלו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: