אא

דיווח: אמריקן אירליינס תטוס ממיאמי לישראל

על פי הדיווח ב-exMiami, חברת התעופה מתכוונת להכריז על פתיחת הקו הישיר ככל הנראה אחרי החגים, אך המהלך עדיין אינו סופי וייתכן שהחברה תקבל החלטה סופית רק לאחר שתבחן את נפח התנועה במהלך החורף. ת"א הוא היעד העמוס ביותר ממיאמי ללא שירות טיסות ישיר

התקשורת בפלורידה מדווחת כי חברת התעופה אמריקן אירליינס, תאגיד התעופה הגדול בעולם, מתכוונת לפתוח קו טיסה ישיר ממיאמי לישראל. על פי הדיווח ב-exMiami, החברה התכוונה להכריז על הקו החדש כבר בקיץ, אבל מבצע צוק איתן עיכב את התכניות.

ההכרזה תתקיים ככל הנראה אחרי החגים, במהלך חודש אוקטובר. הקו יופעל בידי אמריקן אירליינס, לצד הטיסה של יו אס אירוויז מפילדלפיה לתל אביב, שתמשיך להיות מופעלת כסדרה. המקור שדיווח על התכנית לתקשורת אמר כי עדיין הדבר אינו סופי, וייתכן שאמריקן תבחן את נפח התנועה במהלך החורף בעקבות מבצע צוק איתן ורק אז תקבל החלטה.

תל אביב הוא היעד העמוס ביותר ממיאמי ללא שירות טיסות ישיר. אל-על טסה בקו עד 2008, עד שסגרה את השירות בעקבות מחירי הדלק הגבוהים באותה תקופה.לפי הערכות, אמריקן אירליינס לא טסה לישראל עד היום גם בעקבות מחלוקת משפטית ארוכת שנים על פיצוי עובדי חברת TWA לשעבר, שנרכשה בידי אמריקן באביב 2001.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: