אא

השביתה באייר פראנס נמשכת: מאות טיסות מבוטלות

השביתה הארוכה בתולדות חברת התעופה נמשכת לאחר פיצוץ במשא ומתן בעקבות דחיית ממשלת צרפת וחברת התעופה את בקשת הטייסים למינוי מגשר לסכסוך בין הצדדים. הערכת נזקי השביתה: 25 מיליון דולר ליום. למעלה ממחצית מטיסות החברה מקורקעות. ביטולי טיסות גם בישראל

כאן שובתים. שביתת הטייסים בחברת התעופה אייר פראנס-KLM נמשכת. לאחר ניסיונות בימים האחרונים להשיג פשרה בין ועד הטייסים להנהלת החברה ורשויות המדינה, מדווחים כלי התקשורת בצרפת על כישלון המשא ומתן בשלב זה, בשל התנגדות חברת התעופה למנות מגשר לפתרון הסכסוך בין הצדדים.

מי שסובלים לפי שעה הם אלפי נוסעים שרכשו כרטיסי טיסה עם החברה ונותרו על הקרקע. מאז תחילת השביתה הנחשבת לארוכה ביותר בתולדות החברה הנגררת כבר ליום החמישה עשר ברציפות, בוטלו מאות טיסות ברחבי העולם (כ-45% מצוות הטייסים בלבד מפעיל טיסות), כאשר הסוף עדיין לא נראה באופק. אגב, בחברה מעריכים כי הנזק הנגרם להם בשל כל יום השבתה נאמד בכ-25 מיליון דולר (!)

גם בישראל מרגישים את נחת זרועה של השביתה. טיסת הבוקר שאמורה הייתה לצאת היום בשעה 08:10 מנתב"ג לכיוון פריס בוטלה ועימה עוד מספר טיסות שהובילו לתרעומת מצד הנוסעים אל מול התנהלות החברה.

אחד הנוסעים סיפר ל-"פספורטניוז" כי במהלך סוף השבוע קיבל הודעת SMS בה נכתב כי טיסתו בוטלה, ללא שום אפשרות למענה או ליצירת קשר עם גורם כלשהוא בחברה. "בהודעה שקיבלנו כתוב היה שניתן לשנות את מועד הטיסה, אבל בפועל נאלצתי לרכוש כרטיס טיסה חדש, מבלי לקבל תשובה האם אני זוכה לטיסה חלופית או מקבל את כספי בחזרה".

מחברת אייר פראנס/KLM נמסר בתגובה: "אנו מביעים צער על הסיטואציה הנוכחית ועושים על מנת להקטין את אי הנוחות שהשביתה גורמת לנוסעינו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: