אא

לוט מציגה: שיפור משמעותי בנתונים הפיננסים בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה

חברת התעופה הפולנית מדווחת על עלייה ברווחים בתשעת החודשים הראשונים של 2014 וצופה כי תעמוד עם סיום השנה בתחזיות תכנית ההבראה. בין פעולות החברה שהובילו לשינוי הפיננסי: מטוסי הדרימליינר שהתווספו לשורותיה, השקת מחלקת תיירים פלוס והעלאת כמות הטיסות המוזלות

| |

חברת התעופה הפולנית לוט מתאוששת בקצב מרשים. הנהלת החברה מדווחת על שיפור משמעותי בנתונים הפיננסיים ועל עלייה ברווחים בשלושת הרבעים הראשונים של השנה לסך כולל של כ-70 מיליון זלוטי (כ-21 מיליון דולר)

בחברה מציינים כי הבשורות הפיננסיות החיוביות הינן תוצאה של שורה של מהלכים שהביאו למצב הנוכחי, ביניהם העלאה בשיעור של 30% בכמות הטיסות המוזלות, השקת מחלקת התיירים פלוס ומוצרים נוספים בטיסות, שיפור השירות ללקוח ופעילויות נוספות. לכך יש להוסיף כמובן את מטוסי הדרימליינר החדשים של לוט אשר הובילו להצערת ושיפור צי המטוסים הקיים בחברה.

"אנחנו שואפים באופן עקבי לרווחיות מתמשכת", סיפר השבוע מנכ"ל לוט העולמית, סבסטיאן מיקוש שהוסיף. "משמעות הנתונים שפירסמנו היא כי לאחר שנים של הפסד, התחלנו להרוויח כשברשותנו תזרים מזומנים טוב מהצפוי, כאשר אנחנו עדיין מסוגלים לממן בעצמנו את תהליך הארגון מחדש בחברה ולאתגר את עצמנו ולהימנע מבקשה לסיוע ציבורי", כך לדברי מיקוש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: