אא

במגמת עלייה: למעלה מ-10 מיליון נוסעים טסו עם לופטהנזה בספטמבר

קבוצת התעופה הכוללת את החברות לופטהנזה, סוויס ואוסטריאן איירליינס הודיעה על גידול של 3.5 אחוזים בכמות הנוסעים לעומת החודש המקביל אשתקד. עלייה של כמעט 7 אחוזים בכמות ומרחק הטיסות ו-4.6 אחוזים בתפוסות המושבים. עוד בחודש שעבר הזמינה הקבוצה 25 מטוסי איירבוס חדשים מדגם A-320

| |

לופטהנזה במגמה חיובית. קבוצת התעופה הגדולה בעולם דיווחה במהלך סוף השבוע על נתוני הפעילות הפיננסיים והאופרטיביים שלה במהלך חודש ספטמבר החולף. מהדיווח עולה כי כמות הנוסעים בשורות הקבוצה הכוללת את סוויס השוויצרית, אוסטריאן איירליינס האוסטרית ולופטהנזה הגרמנית הגיעו לסך כולל של 10.28 מיליון איש - עלייה של 3.5% לעומת ספטמבר אשתקד.

עוד נמסר כי סך הקילומטרז' של טיסות הקבוצה הגיע בספטמבר 2014 ל-20.7 מיליארד קילומטרים - עלייה של 6.7% לעומת החודש המקביל אשתקד. עלייה נוספת נרשמה גם בתפוסת המושבים במטוסי החברה שהאמירו בספטמבר ב-1.6% לממוצע של 83.8%. לטענת גורמים בקבוצה, הסיבה העיקרית לשיפור בתפוסות המושבים מקורה בהצלחת קווי החברה באירופה, אפריקה ובמזרח התיכון.

בנוסף לדיווחים החיוביים בגזרה הפיננסית, הוחלט בהנהלת לופטהנזה במהלך חודש ספטמבר האחרון על רענון צי המטוסים באמצעות רכישת 25 מטוסים חדשים מדגם איירבוס A-320 בשווי מוערך של כ-2.5 מיליארד אירו. המטוסים הללו מצטרפים בכך להזמנה נרחבת של קבוצת התעופה בהיקף של 265 מטוסים סה"כ בעלות מוערכת של 30 מיליארד אירו. 


קבוצת לופטהנזה. יש להם סיבה לחייך

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: