אא

ללא הודעה מוקדמת: טייסי ארקיע פתחו בשביתה

החל מהשעה 10:00 צפויים שיבושים בטיסות החברה לאילת, שדה דב וחיפה בשל הודעת שלושה מטייסי ארקיע כי אינם חשים בטוב. טרם ברורה הסיבה לשביתה, ההערכות גורסות כי מדובר במחאה על קיצור גיל הפרישה ל-65. הנהלת ארקיע בתגובה: "עיצומים מפתיעים ולא חוקיים ״

| |

דווקא בחול המועד - עיצומים בארקיע. חברת התעופה הישראלית מדווחת הבוקר (ראשון) על עיצומים בקווים לאילת בעקבות שביתת פתע של שלושה מטייסי החברה המפעילים את מטוסי ה-ATR מסוג "טורבו", זאת לאחר שאתמול (שבת) הודיעו חלק מהטייסים על מחלה, אשר לדבריהם גרמה להם שלא להופיע לטיסות.

גורמים בארקיע מציינים בפני "פספורטניוז" את מורת רוחם בעקבות שביתת הפתע, בהם נקטו שלושת הטייסים ומספרים כי "כל בר דעת מבין שלא מדובר במחלה, אלא בהתארגנות עצמאית. מה שמוזר הוא שיושבת ראש ועד כלל לא יודעת על מה ולמה מתרחשים העיצומים".

בהמשך לכך, טרם ברורה המקור לעיצומים, אולם על פי ההערכות מוחים הטייסים במחאה על קיצור גיל הפרישה לטייסים לגיל 65 במקום 67 שהיה נהוג קודם לכן, עליו הוחלט ברשות התעופה האזרחית הבינלאומית (ICAO) אליה כפופה רשות התעופה האזרחית בישראל (רת"א).

הנהלת ארקיע מסרה בתגובה: "עקב עיצומים מפתיעים ולא חוקיים של טייסי הטורבו צפויים היום שיבושים בטיסות בקווים הפנים ארציים (לאילת וממנה). הנוסעים מתבקשים להתעדכן באתר האינטרנט ובמרכז ההזמנות של החברה".

מרשות שדות התעופה נמסר כי "החל מ-10:00 בבוקר צפויים שיבושים בטיסות היוצאות של חברת ארקיע משדה דב שדה דב, חיפה ואילת. מומלץ להתעדכן אצל חברת ארקיע ובאתר החברה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: