אא

"אל על גורמת לכך שהטייסים יעלו את דרישותיהם"

בשוק התעופה מאשימים את אל על בהגדלת הביקוש לטייסים, ואחד הגורמים אף אומר כי: "אל על בהתנהלותה יורה בעצמה וגורמת להעלאת דרישות הטייסים". לדברי גורמים בענף החברה קלטה 9 טייסים מארקיע ו-5 מישראייר וכעת החברות צריכות לקלוט ולהכשיר טייסים חדשים

'המחלה' המסתורית שאחזה אתמול (יום א') בחלק מטייסי ארקיע לא הפתיעה את אנשי ענף התעופה וגם לא את אנשי ארקיע עצמם. זו תקופה שלכלל הטייסים בשלושת חברות התעופה הישראליות אל על, ישראייר וארקיע יש דרישות. אם עד לא מזמן בחברות יכלו למנוע מהטייסים לבוא בדרישות הרי כעת המצב השתנה.

חברת אל על צריכה לקלוט טייסים חדשים. החברה נמצאת במאבק מול הטייסים שלה ותנאי העבודה שלהם, שבין השאר התלוננו על שעות טיסה ארוכות. בתגובה אל על קלטה לאחרונה עשרות טייסים חדשים לקורס חדש, ולדברי גורמים בענף ביניהם 9 טייסים מחברת ארקיע ו-5 מישראייר. בכך נוצר מצב בו שתי החברות צריכות כעת לקלוט טייסים חדשים, שהכשרתם נמשכת חודשים.

גורם בשוק התעופה אמר על הסיטואציה שנוצרה: "אל על בהתנהלותה גורמת לכך שהטייסים יעלו את הדרישות שלהם. היא יוצרת ביקוש והם מנצלים את הסיטואציה הזו היטב. הם מרגישים שאפשר כעת לבוא עם רשימת דרישות. אל על חשבה שאם תקלוט טייסים חדשים היא תפתור את הבעיה, והיא טעתה בהתנהלות זו".

המחסור בטייסים צפוי להחריף עוד יותר בתחילת ינואר 2015 עם כניסתו לתוקף של החוק החדש, שקובע כי טייסים מעל גיל 65 לא יוכלו להמשיך לטוס, שכן טייסים פעילים יאלצו לפרוש. בשוק התעופה אומרים כי הבעיה תעמיק בשנתיים הקרובות כשעוד ועוד טייסים יאלצו להפסיק לטוס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: