אא

אייר ברלין מציגה: גידול במספר הנוסעים בחודש ספטמבר

חברת התעופה הגרמנית מדווחת על עלייה בשיעור 2.1 אחוזים בכמות הנוסעים לעומת החודש המקביל אשתקד. מתחילת השנה טסו עם החברה קרוב ל-25 מיליון איש - עלייה של 6 אחוזים לעומת שלושת הרבעונים הראשונים ב-2013

| |

ברלין עלתה בשבועות האחרונים לכותרות בהקשרים של אלטרנטיבה ליוקר המחייה בישראל ולביטוי תסכול מהמצב הכלכלי-חברתי במדינה. אם הינכם חובבי עיר הבירה הגרמנית, הרי שעדות נוספת להצלחה הכלכלית בה תוכלו למצוא גם בחברת התעופה אייר ברלין שמדווחת היום (שלישי) על גידול בכמות הנוסעים בחודש ספטמבר החולף לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

סה"כ טסו עם החברה בחודש שעבר 3,777,662 נוסעים המהווים עלייה של 2.1% בהשוואה לספטמבר 2013. כמו כן גדל גם מחזור הנוסעים לקילומטר בכל נתיבי התעופה של החברה לכ-5 מיליארד אירו - גידול של 2%. 

בחישוב שלושת הרבעונים הראשונים של השנה עלה מספר הנוסעים בשורות אייר ברלין בשיעור של 6% וכלל קרוב ל-25 מיליון נוסעים (24,838,203 איש). גם כמות המושבים הזמינים בכל קילומטר עלתה ל-45.39 מיליארד לעומת 44.2 מיליארד בתקופה במקבילה אשתקד.

אייר ברלין נחשבת לחברה התעופה השנייה בגודלה בגרמנייה (אחרי לופטהנזה) ומפעילה נכון להיום טיסות ל-171 יעדים ברחבי הגלובוס. גילם הממוצע של צי מטוסי החברה נע סביב חמש שנים ובנוסף, חברה אייר ברלין גם בברית חברות התעופה "עולם אחד" (One worldׂׂׂ).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: